Per i patroni senza cache di u mudellu hè aggrancatu da a violazione

Ricertamenti, a famosa famiglia Adidas principia a campa campa ambiguously in difesa di l'autenticità è a bellezza naturale. Unu di i mudeli era u suediat Arvid Bistrem, chì, cum'è parechji altri mudelli chì participanu à a promo, hè l'"icona di dumane".

Publicazione da arvida byström (@arvidabystrom)

Bellezza Naturale

In ogni casu, era l'infurmazioni di Bistrem chì hanu causatu una reale torna è scandalosa, chì rièssa cunsiquenzi sfavvi richieste pè a zitella. In a photo, u mudellu palesa in l'adelli originali Adidas cun patati senza tombi, chì, sicuru, ùn pudianu stà senza osservà. In ogni casu, nuddu deve sta riazione.

Dopu a pubblicazione di ritratti, u mudellu hà dettu chì, in più di scuperte e scuperte e cumenti, hà cuminciatu à ricivete minacrisu di violazioni. Un fotògrafu di a Svezia cuntò chì assai insulti à ella hè simplicemente terribili. In i missaghji mandati, ella hè chjamata "un idiota è una crap fea" è fermamente cunsigliata per shave i so peri.

Leghje ancu

Ma a ragazza brava ùn ùn rinunzià posizziunhe è sottu una di e fotografia dispostu una rècordu chì vulia tutti i boni è dispria chì assai sò privati ​​d'un sensu d'adattazione à u mondu esternu è e caractère individuale di ogni persona.