Albrook Airport

Quistru è metu persunale da u centru di a Cità di Panama hè Albrook Airport, unu di i duie aeroporti internaziunali chì serve à a capitale di Panamà. U so nomu chjamatu hè "l'Albottu à l'International Airport Marcos A. Helabert". Hè numinatu dopu à u pilotu panamanicu punente, unu di i fundaturi di a prima aerolinea panamela è u creatore di a prima scola in u statu.

L'aviazione hè apartu in u 1999 in u situ di l'antica campagnola di u stessu nome di a Forza Aria di u paese. Avutri avutri partenu per questa cità à molti cità in Panama; U trasportu internaziunale per a Costa Rica è a Culombìa sò ancu realizati. À l'aeroportu hè a sede di Air Panama.

I servizii

L'Albrook di l'Acidda li furnisce i passageri cù una lista completa di servizii necessarisi: ùn hè una sala di salottu, un centru medecinu, hè un servitore di serviziu d'usti. Ci hè un parking vicinu à l'aeroportu.

Piani di u futuru

In u 2019, hè prughjettatu di traslatà l'areruportu di Marcos A. Helabert da Albrook à Howard - dopu a cumpetizione di a custruzione di u quartu ponte nantu à u Canali di Panamà . In Howard, ci hè più spaziu - cumpresu per a custruisce i hangars è piste longu. Hè assumatu chì questu passu duverà l'aeroportu di Heplabert à un novu nivulu, facenu veramente internazionale. In Albrook, grazia à a so vicinanza di u portu è di a via ferrovia, esistenu un locu logisticu.

Cumu avvicinassi à Albrook Airport?

Siccomu l'aeropru hè quasi in u centru di a cità, hè facilitu per arrivare: hè una linea di metro, ci sò autobus regulari: da u Parque Pacora - ogni 10 minuti, da Las Paredes - ogni 12 minuti, da Estacion Parador Panamericana Estacion 24 di Diciembre - ogni media ora.