Pepumi - malatii è u so cuntrollu

Cum'è qualsiasi altra pianta, i pepini di spessu sdittu da parechji malatii - infizziosi, fungali, bacterial. Sti malatiece causanu maiò danni à a cultura, annunzendu tutte l'sforzi di i vignaghjoli di camionu è i riduce i pruduzzioni.

Per pudè contrule à u periculu è puntualmente a ricunnosce, avete bisognu di sapè di e pussibuli di malatie di cucuzzuli è di cummattiri. In questu articulu, vultemu in quale hà e penevuli di malatie, è sapendu cumu si tratta.

E maiò malatii di cucuzzuli è preparalli da elli

Cusì, i più cumuni sò e seguenti malatii:

  1. Omoiu in poi chjappà i pezzi di cucumu più spessu. Sembra a cultura malatu hè a seguita: u folla è i vucali di cucuzzuli sò cuparti cun un pezzu biancu o arruinatu in forma di spots chì sviluppà eventuale. Allora a foglia cumincia u ghjocu u amaru è seccu, è u fructu cede. Omoiu in oliu influenze i vegetali chì soffrenu da a mancanza d'umidità o di calore, è dinò un soprappunimentu di fertilizzanti di nitrogenu. Contra sti malati, i fungicidi "Topaz", "Topsin", sulfu coloidali, l'ochclorurate di cobre, rimedii tradiziunali sò usati: infuzione mullein, latte à levante mixed in proporzioni ugguali cù l'acqua, una solu suluzione di furmazione è sapone di robba.
  2. Peronosporosi, o mildiu avicci , hè ancu una malatia fungosa periculosa. Pò esse pruvucatu di regrossaghju a pianta cù l'acqua fria, l'ingrossu di i culturi, u rispettu di e tecniche agriculi. Quandu a peronosporosa nantu à e foglie di i pepinoci prisenti mancu pezzi di u culore chjucu. À u tempu, u so numeru aumenta, cumu a manu di i spotzi stessi, è e foglie saranu marroni è cdi. Omoju pulverizante pulverizativu pò ancu influene à una pianta in ogni stadiu di u so sviluppu. Hè cum'è "ambulanza" in a deteczione di i primi signali di sta maladie, fessi tutti l'alimenti è l'acquessi di pepini, è a pianta hè trattata cun una soluzione calde di clorur di coure o di Bordeaux fluidu (una misura di sulphate di cobre cun limita nova).
  3. Un altru ode à a maladie di cucumari, uccasi d' ochju è cultivatu in cuncepimentu abituale , hè u cladosporium . Hè a cullezione di i frutte è i raghji di a pianta, chì sò cuparti d'ulcera verde-marrone, un ghjornu chì hà scurciatu è crescenu in grandezza. Leppi di cucumari sò cuparti da picculi picculi, chì secani è cullassate. Per questu cladosporium hè spessu chjamatu un spaziu d'oliva marronu. A causa di u sviluppu di u cladosporiu hè l'esporatu di u fungus, chì hibernate nantu à a basa di l'anni passati. Per aiutà i cucuzzuli superavanu sta maladie spiccau, chì pò spoof l'immagine sia, vi tocca à seguitu. Doppu di rinsentu per parechji ghjorni, durante u quali pruvate a sullivà a temperatura (chjuderaghju a serra in a nutturna o chì ripiglia i pianti cù una film). Hè necessariu per pumuli e trattorii malati è cun preparazione speciale: pò esse "Oksihom", podzazol, 0,4% di suluzione di chorurite di coure o solu suluzioni di u Bordeaux di 1%.
  4. La putenza bianca, o sclerotinia , hè assai faciule di ricanuscià. In a pianeta afflissiva cumincià à prisentanu i corsi bianchi d'origgini fungale, chì scorredini. I vignaghjoli sò cuparti cun un revestimentu biancu cuntinuu, diventanu fugliati è sfulati, è puderete putenza. Comu trattamentu di sta malatia, hè necessariu di cutà i spazi affettati à u tissutu sano, è tagliate i sezzioni cù u carbonu. A solu suluzione nutritiva (mistura di urea, sulphate di cobre, sulfate di zincu è acqua) hè ancu prescribed to cucumbers malati.
  5. Quandu a putenza grisa si passa, parte di a pianta sò cuparti da i caschi marroni cun u grisgiu. Sta malattia bacturiana apparecchenta per ellu e infieru di a temperatura. Se si scanta grisa si trovi, i totti fogli, fugliale è frutti fugliali anu da esse eliminati, è e rùbbriche trattati cù u fungicidau "Bayleton" o "Rovral".

Avà sapete cumu per pruteggiri i cucitti di a malatia. E chì quelli prublemi ùn anu micca moltu di voi è di a vostra pianta, assicuratevi d'observà una rotazione di culturi, ùn pruponenu micca cucuzzuli in u stessu locu (ponu tornu à u vechju micca nanzu di più in quattru anni), è acquistanu e piante regularmente da acqua calda.