Angiopatija di l'estremità inferjuri

L'angiopatija di l'estremità più lassa sviluppa in a maiò parte di i cdi cun diabetes mellitus . A malatia hè carattarizata da un mudellu in navi arteriali. Hè propiu: e so pareti espoliate, è a so permeabilità ferma. Tuttu chistu vene à una viulenza di u flussu di sangue è di prublemi cù u prucessu di sangue di quelli organi à quale u cundottate i vapuri dati.

I sintomi principali di angiopati di diabeti di l'estremità inferjuri

I sintomi chì si vanu cù angiopatiia dipende à u gradu di danni vascular. Un altru fattu impurtante: qualchissimu tipu di vapuri sunnu dannati - chjuca o grande. À l'iniziu iniziu, l'infirmità hè in modu imperceptible. E anch'elli parechji cambiamenti ponu esse cunsideratu:

  1. Numbness, frettu frettu, creepy. Sti sintomi di angiopatii di l'extremità inferjuri in diabete mellitus sò attentatimi in u primu locu. Sensazioni spavintosi ponu cumpariscerà in ogni locu: à i pedi, in u campu di venti o scinni.
  2. Securezza, vermiculata, sbuchja. In ocasu, queste sintomi sò aghjuntu à a perdita di u capellu à u locu di u pede, chì ricevi menu nutrienti.
  3. Pain, cramps. A soreness hè un signu chì u ramu hè spartimentu di famiglia di l'oxia per un longu tempu.
  4. Ultras è trophiques. Quandu u simu sintomu, l'angiopati di l'arterie di l'extremità più batale cumincianu à bisognu di trattamentu urgente. Questa hè l'ultima tappa di a malatia. A resistenza di i tessuti diminuite, l'immunità locale hè ridutta assai. Se ùn cuminciate micca u trattamentu in questu stage, a necroziu di tissenza sviluppa.

Trattamentu di angiopati di estremità inferjuri

Cumincià u trattamentu deve esse cù u cuntrollu di a diabetes. Hè bellu si l'angiopathy hè detta in una prima etapa. In questu casu, ci hè una chance di restaurà u flussu di sangue in i navi.

Per cumbattà a malatia applicate: