Cumu fà u pasticcu da i diaperi?

Quandu u zitellu hè natu in una famiglia d 'amichi o parenti, unu ùn vole micca solu per parparà i ghjovani parenti è desideranu a bona salute, ma ancu per fà un ughjettu uriginale è di u tempu un rigalu utili à un omu novu. Ricertamenti, più è più populari per questi casi, sò cunchi fattu di diaper, decorate cù ghjoculi è robes di i zitelli. Agree, un rigalu rari assai è utile. E tali rigalu com'è un pastele da i pampi serà utopiabili per un picciriddu è per una zitella , hè solu bisognu di sceglie i diaperi adattati, robbi è ghjucate. Molti cumpagnii facenu rigali per ordine, ma, dopu avè passatu una ora o duie, pudete fà e vostre propriu mani micca peghju. U tagliu è tagliu di dui pezzi di i diaperi vede simuli semprici, cusì à a classa maestra, avemu camminatu à traversu i passi per fà un gran pastelu di quattru pianti per una picciridda. Se vulete fà un rigalu per un picciottu, avete da cambià u culore di i pasticci di ghjucà è i ghjucate, è u pasticcii sarà boycinu.

Quantu ciucciati sò necessitei u pasticcu?

Allora, definiscenu i ingredienti per a nostra furmazione refine. U numaru di diaperta depènni à quellu trittilu duverebbe bisognu, nantu à una torta medievale, tocca à 100 pezzi.

Per fà un pastellu da i diaperi, quì hè ciò chì ci hè necessariu:

Un picculu tipu: prima di cumprà paffi, hè assai desideriu d'amparà cù i vostri parenti chì marca avè preferitu. Hè ancu dissenu à cunnosce u pesu di u zitellu è quantu spessu i paisani pusarà u zitellu in u diaperu. Sì u fogghiu si passa assai di tempu naked, hè megliu cumprà diaperi di tanti mizzioni per u pastellu, i zitelli creanu assai prestu. Inoltre, parechji babies sò natu cun assai pesu, puderanu solu ghjustu in grandària 2.

Sè vo site pronto, fate un bagnu di pampered.

Cumu fà u pasticcu da i diaperi - struzzione

  1. Accuminciamu a cottu di u grandi nivellu. Per ellu, ci hà bisognu 7 paghjoli. Pigliemu u diaperu da u pacchettu, in nisunu casu chì sviluppu, è cumincià cù a banda di gomma, impruduciassi in un tubu strettu. Per rimpiazzà, pressu cù a robba.
  2. U listessu hè fattu cù l'altri e sei paglia.
  3. Avemu pututu un tubu in u mezzu, sei sò in un circhiu è ci spremà tuttu cù una bande di carta.
  4. Pigliemu u primu perellu. Foldulu parechji volte per chì l'altura hè uguali à l'altezza di u tarri di torta.
  5. Scopre i diaperi cun un pappagallo e fraccione a nostra estructura sana cù una banda di carta.
  6. Dopu quessa, i pezziunarii pò esse sguassati. U primu livellu hè prestu.
  7. Avemu vugni in u sictu tanzu di u pastellu. Per ellu, ci hà bisognu 19 pagliacci. Cusì, facemu u stessu filu di sette ziteddi di u primu livellu, fènduli cun una banda elastica, è da seguitori piglià 12 diaperi più, l'aghjustemu, fate i ragazzi è avè circa un zitellu.
  8. Appressu, trasfurmate u sicondu livellu di u pasticcellu cun u diaperu, fate una banda elastica è rinfriscà i capi. Avemu digià fattu dui cantieri di cunfrute cù i perni.
  9. Per fà u terzu livellu di torta cù diaperi avemu necessariu 43 pañuli. Femu l'apparechjate questu chì hè u sicondu livellu, solu per fraccionarii ùn usamu micca una bande di carta, ma l'indimentu spontaneousu, da seguitori pusemu un altru cìrculu di diapere sottu - 24 piezzamenti.
  10. L'ultimu nivellu, u più basso, hè u più impurtante. Facemu per ellu trè circles di set setti perone, per u primu livellu.
  11. Aghjunghje, ci cunnettavvi trà una gomma de lino, in "spazii" avemu da inserisce un pappagallo torcigliu, dopu aghjunghje una più di rotulosi di diaperi.
  12. U nivellu bulu cù una manta o plosenochkom.
  13. Finalmente, tutti i nostri pavimenti sò pronti.
  14. Avà piglià a più interessante - decorazione. Scrivite quad rectangulare da cartunche densu è messe nantu à i pezzi per i zitelli.
  15. E da quì i rectanguli cù i calzini sò apprezzati cù cura cù i panii è a manta, site ancu culori è ghjucate. Per fà amparà i diaperi da a cima, vi purterà i nivaghjate cù u grassu di carta.

Comu pudete vede, fà un pastellu da u diaper hè assai faciule! Avemu digià vicinu à visità a princesa natuvana è avemu da piace i so parenti cun un rigalu rara.