Chipre demi season

Autunno hè un tempu mudificatu. Duranti stu periodu, u tempu cambià constantemente da nuvolatu à assolellatu, da una magica wetia è ventu nantu à un ghjornu seculu è cálido, cun un pezzu finitu di piova. E pigliate un vestitariu in questu tempu hè assai difficiule. Aiutu per risolviri u prublema ponu una cammisa demi seasonu incù un capu. A so prutezzione di u ventu è a chiavi, è guardà ancu u to capelli. A cosa principal hè di sceglie l'u stil.

Chì duverebbe funziunà quandu sceglie un capazi di demi seasonu?

Per principià ci hè necessariu di capì, chì, in verità, significa una chaise demi seasonale. U vistimentu di demi seasoni hè quellu chì hè cunfurzendu à vèstinu in a stagione, quand'ellu hè digià friddu in invisibile, ma hè prestu di prima per fà i vostri chaquetas. A causa di a necessità di adattà à i cundizioni climatichi cambiamenti, tali robba hè carattarizata da a prisenza, com'è regula, di un fodenu extravevule, capu untabile, alcune sleeves. Li boni donne sò e chieti di demi seasoni, chì l'Italia pruduce, sò carattarizati da tali caratteristiche:

  1. Water resistant. In questu questu, in particulari i pelle di ghjuvelli di donna di demi di staciuni. A cumminazzioni di a chjesa è u ventu piercing friddi hè particularmente periculosa per a vostra salute in u vintisimu di u dicembre, quandu tuttu in a cità hè immobbilita, perchè a prutezzione di muxera quandu ellu una ghjuvella hè una priorità.
  2. A prutezzione da u ventu. In issu rispettu, una chjera di demi di stazione di cori hè ancu bonu, ma pò ancu esse rimpiazzatu da una chaqueta d' une demi season. Stu tipu di capelli hè specialement dissenu in modu cusì per creà un capellu à l'altru è per neutralizà u ventu friddu per una stensa forza di fur.
  3. Longitudine. U più preferitu hè una ghjuvenera di demi seasonu di e donne allargata. À un minimu, deve circundà u bassu voltu, cum'è un massimu, cogliu u culo. Questu pò micca esse apprupriatu solu sèse, per esempiu, prefè di andà à travaglià in sundresses o faldes à u mità di a coscia, ma hè assai piacevule per caminari. In una chjucca longa, pudete sempre à pusà à pusà nantu à un bancu per ammirazione di u parcorsu amarico, senza teme à sparà u fretu.

Chì ghjocu per elettu?

Chjudaranu tutte e chjama di ghjunghje pò esse divisa in dui gruppi: mutini di demi seasoni in sintepon è capelli cù pelle. Ogni gruppi di i gruppi hà i so vantaghji è i disvantages. Cusì, i ghjuvelli di donna di demi-stagione cù u rinfrescante di synthepone sò più resistenti à l'umidità è faciuli di cura. Puderanu lavare in una lavapiatta cù u restu di a vostra robba, ùn preoccupa chì dopu la lavare ùn serà micca pututu purtà u forcu. Hè rottuluzzu facilmente da e mani è resta u solidu finta, cum'è in u novu pruduttu.

Un segretu sicrettu: sè ùn avete micca chjappà u toccu di sopra à i manichi, a chaqueta in a squadra pò esse lavata cù 3-4 pilami per lavà (pudete cambià i boli di solitu per u tennis grande). Ùn li permettenu micca chì u rinfrescanti si spende è seguità a so distribuzione uniforme durante u lavare.

Magliini di demi seasoni di e femine di eleganti sò furmatu di un calore maiò è un disignu pocu cumunu, ma sò stanu a sudari, è sicunqui, ùn piace micca a lavagna in lavande. Sceccu chjucu duverà esse trattatu cù un mochalochka o un scortu di vapore. Ma s'ellu sta cumplessità ùn vi micca moltu, ùn sò micca altri contraindicazioni à a compra, una ghjilletta hè una variante ideale per u periodu di transizione, in u vaghjimu è in a primavera. In particulare, se u furrappe di pelle hè sparitu, è a ghjernate pò esse usata cum'è un ghiaccio u mantellu.