Granulociti immature

Liucocyte sò di dui tipi: granulocitiu è agranulocitu. A prima linea cumprendi granulocìti in a forma di eosinòfili, neutrofili è basòfili. Nuròfalufili, à u turnu, sò spartuti in maturu o segmentu nucleatu, micca riunificatu o stab, è granulociti immaturi (ghjovani). A causa di a curta durazioni di stu tipu di leucociti, circa 3 ghjorni, guasi rimparu quasi siveramente.

Chì ci hè "granulociti immature" in u test di sangue?

In a forma cù u risultatu d'un studiu di laboratoriu di un fluidu bioloicu, u numaru di granulociti micca cumposti e staghjunati ùn hè micca indicatu, postu chì ùn hè micca calculatu durante l'analizamentu. Solu a concentrazione totali di i neutrofili segmentati è stab hè indicatu.

Per calculà u valore di IG (a quantità di granulociti), deve di reste a summa di monociti è limfochite da u cuntestu di u sangue.

U numaru di granulociti immaturi hè normale

In un adultu, u processu di maturazione di i neutrofili si trova rapidamente, in 72 ore, perchè u so voluminu in u sangue hè chjucu. A norma per stab and young granulocytes hè di u 5% di u nummiru tutale di tutti i bianchi (leucociti).

Perchè sò granulociti immaturi ridotti o elevati?

In fattu, in un adultu sanu, u gruppu cunsideratu di neutrofili ùn deve micca detecatu. Dunque, in a medicina ùn ci hè nunda cum'è "suttili di granuloculi immature".

Pathologie hè cunsideratu se u numaru di sti celluli hè più altu ch'è i normi stabiliti. I ragiunarii ponu esse gravidenza, intensa attività fìsica, ingaghjamentu abbastanza abundante, stress. Inoltre, a cuncintrazioni di i neutrofili novi crescenu cù e seguenti malatii è e cundizione: