Belyashi - ricetta

Offre ricette simplici è ricetta per fà i belices sexy, chì certamenti avete da tastà. A primu varianti di u pranzu serà parolle piacevule da quelli chì si aghjenu à una dieta sana, perchè presupponi a preparazione di prudutti in u fornu.

Foglia prima è diliziosa in u fornu - ricetta simplica

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Preparazione

Per preparà a pasta, u latte fresh pressed hè discu in u lintu pre-caliatu, avemu dissolvi u zuccaru ind'u deixe a mezchezza calmerica per quinze minuti per a rivitalizzazione.

Dopu à questu, a farina di farina di prugna hè mischieria cù una margarina bassa, è dopu cunfundita cù a mutazione di latti e leppendi è ghjunghje assai finu à ottene una pasta suave è non peggy.

Per u rinfrescante à a carni picca aghjunghje i patati pani è cipolle di pezzi di prezzi, sbuchjati è picchiati, arma a massa cun saline è pezzina negra moltu è aghjustate bisognu. Se u riposo hè troppu densu, aghjunghje una pocu acqua è torna à aghjunghje.

Avà a pasta preparata hè divisa in porzioni circa appressu à a talla di una grande walnut, rumpule ognuna o amassi cun mani finu à avè un pezzu flat, mette un pocu di u riposu è una vacuna. Per fà questu, aghjunghjemu i fruntieri è parchjoghji pocu à pocu, risultannu in una parolla di una sacchettu cù un pezzu perchianu quì sopra. Pudemu prudutti nantu à una pappaglia, avè chjamatu prima di sta foglia di carta pergamosa, è avemu in un fogghiu calmetu finu à 200 gradi in anticipazione. Dopu trentà cinque minuti, u Belyashi farà vende, pudemu scopre da u fornu è pruvate.

Lazy belyashi in casa - ricetta

Ingredients:

Per a prova:

Preparazione

Pour kefir in un colu prufunditu, pour soda, zucchero è di salinu, mischjà bè è fate fuglià cinque minuti. Dopu quì, pour una farina patevule è aghjunghje a pasta pè a cunsistenza, per i friddi. Dopu avè alcuni a densità necessaria, aghjunghje à a pasta carne piccata, cume a ciorna pre-limpiada è finamente picca.

Oghje una paredda di freti in parechje cù un oliu rifinitu è ​​belliashi fritte bagnante com'è fritters tradiziunali, fogghi di dui parti.

Tatar Belyashi - ricetta

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Preparazione

Prima, preparanu u riposu. Per fà quessa, aghjunghje l'acqua piccante à u ròmpiu, u salinu è u pezzu nettu à u gustu, mischjà è sia a circa trenta minuti. Dopu à quessa, a massa hè un spaziu impastu è aghjunghje pre-cleaned è chopped as small as possible cipudioni è mischjanu bè.

Per preparà a pasta in kefir, suttili addossu, extinuti cù l'acitu, un salottu, valdi a farina tamanta è amassi appena. In fine, avete bisognu di una pasta di pezza fermosa. Cundela cù un pappellitu chjapu cutu o una tavola, è lasciate quì à trenta minuti. À a fine di u tempu, fate a farina in una capa di trè à cinqui millimetri gruuxi, tagliate cunfurmite cù un diametru di quinze centimitri, pusendu à u centru di ogni riposu, doblegheghjate e vincenu cusì chì un pezzu perchè in u centru.

Aghjunghje u pruduttu cù un pirtusone in a padedda cù l'oliu rinfriscatu, scorri un capu di circa à dui o trè millimetri, pateanu nantu à u caldu moderatu, è turnate è preparanu a salva à l'altru cantu finu à chì u culore hè marrone.