Perchè voci vanno "Amare!" À a casale?

Un avvenimentu impurtante, brillanti è ghjelu, cum'è un casale, sempre surtite l'impressioni più piacevule nò solu per i novi, ma ancu cù i so parenti, amichi, e persone. Dopu a festa di a matrimoniu, i posti di l'ospiti è i ghjente volenu bè a festa. Hè stabilitu in u nostru paese chì a festa di a festa ùn pò micca fà senza assai pani, divertimenti, riti tradiziunali.

A spessu, ancu à u principiu di a festa, a più interessante succèda - i chjosi insistente di "Amore!" Empechare, vinaranu da ghjunghjenu diverse di a tavula, diventanu corali. Inoppu stu "disgraziatu" hè pussibile solu per una sola attività - a sposa è u sposu deve firmà è si mostra tutti i so baci dolce. A tradizione di chiancià "Amare!" À a casale hè interessanti, ma stranu - tanti fianne pruduttivi ùn piace micca bè à u sposu davanti à tutti. Parechji parenti muderni simpricimenti ùn capiscenu micca perchè a casuzza chjama "Amuzza!" E crede chì i figlioli di novu hè obligatu à saltà è dà un altru petate.

Perchè à a casale "Amari"?

Ci hè parechje versione chì spiecanu ciò chì significa "amargamenti!" À a casale. A più plausible hè a tradizione, chì hà e razzi russo, hè cunnessu cù i festivals populi. Oghje in quelli ghjorni à a fini di u vaghjimu, i festività eranu sorghji, cù assai divertimentu. U sposu, cum'è a solitu, duve avè a sapè a so misura senza fallu. In u tribunale di a casa, induve a celebrazione era tenuta, o micca questu da questu, a muntagna fù inundatu. Una futura muller cù i so amichi cun prudenza s'arrizzò à a so apicoltura, è u so maritu era supposed to climb up the hill as quickly as possible and kiss his beloved. Dopu chì l'amichi di u sposu scavalca ancu u munimentu per basgià e donne d'iddi. Accuncià a slippery route chì u sposu era obligatu à chiancià i ghjente, dicianu "Hill!". Questu hè chì a parola "amarga-amara" ghjucata.

Un'altra teoria spiega l'ocurrenti di un usu di u casale cù a supersticione di i nostri babbi. Eranu assai teme chì l'artigliati maligni (witches, casa è altri spiriti maligni) puderanu foderà fugliale un vacanze è ancu una vita cunghjunta per i novu. Pi burlassi i raprisentanti di e forze maligni, i genitori è tutti quelli chì èranu in le matrimoniu, gridonu "Amu!", Cum'è mustrannu chì vanu tutti "pitrunai chi cc'è nudda". Sicondu a credenza, i dimònii è parechji spiritu maligni ùn anu pussutu esse incapaci di sustene u so dulore, per sèntirisi fora, per andà per quelli chì viranu più dolci.

Altura legenda conta chì in u prublema di festa in Rusu di Kiev, a sposa era obligata à sguassa i tavulini, affinchendu à e so mani una grande bacia stampata. Doppu era un vetru di vodka. Tutti i ghjente invinnati à a matrimonii poverete e muntagne è l'oru, è piglionu un vetchju di vodka, gridendu "Amu!". In modu, questu costume hà surviviu à u nostru tempu - in certi paesi di Russia, hè esattamente ciò chì facenu.

Centu di anni fà, à i matrimonii, gridonu "Amu!", Cum'è s'ellu si dici chì u vinu in tazzi è e tazze ùn era micca dolce. I prudutti annunziati cù i so belli docli di dolci sò maggichi "dolci" u vinu di i so oghji cagione.

A festa di a tradizione di a famiglia era aduttata da parechje persone - Moldovani, Bielorussi, Bulgariani. A parola "Amore!" In parechji lingui di u gruppu Slavicu cuntinueghja di gridà cù piacè à i festas di casu in parechji paesi di u mondu. Certu, alcuni novu à ùn anu micca capitu perchè u casamentu hè chianciutu "Amare!", È ùn vulete besser publicamente - hè u so dirittu. Eppuru, i tradizioni antichi gloriosi sò rispettu è almacenatu, trasmessi à i ghjinirazioni vicinu. A tradizione di chiancià u matrimoniu "Amare!" - una sola di tradizioni mpurtanti è pricichi.