Ùn hè soldi hè una felicità

U dirittu hè l'ughjettu di u sognu di tutti l'abitanti di u nostru paese, è di u pianeta in tuttu. Se pensate cusì, dopu qualcosa di e nostre attività prufessiunale, questu hè un modu di enfasi di a felicità. Eccu a quistione ùn hè quantu quantu ci hè bisognu di sentu stu statu scuru, ma quantu soldi ùn avemu bisognu di pensà à i prublemi di u prublemu di ghjornu, ma simplici piaceghju a vita.

Quantu sordi hè necessariu per a felicità?

Fighjate in stu momentu di a relazione trà a ricchezza materiale è l'statu di felicità assoluta.

Avemu sempre bè quandu avemu avutu l'occasione di realizà a nostra società, cose d'esse espresi è portanu à a nostra vita un sensu di novità. Quì ci àbbia cusì capisce chì, senza soldi, ùn pudemu micca rializà micca un di i punti davanti à u puntu ind'u risultatu hè felice.

Proverbiu ùn hè micca in felicità di u dirittu ci fa pinsà di stu prublema. Dopu à a nostra menti, a quistione risultatu in modu involutariu: "hè soldi veramente in i soldi?"

Tutti i ghjorni sò in fronte à u fattu chì i poviri sò raramenti cuntentu di a so vita è questu hè un fattu. Perchè una donna hè assai impurtante hè a presenza di un nùmmuru chì ùn hè micca solu un omu amatu è fisicu, ma ancu un assicuratu chì hè capacitu, siddu ùn sà a qualcunu di i so capricci, à seguità hà scontru à i boni. Ci era di tanti soldi chì ùn puderebbite micca pinsà. Ma quì tuttu hè dipenditu da u nivellu di prublemi di ognuna di noi.

Se l'avemu pigliatu à un minimu, e donne necessitanu una summa à l'esistenza integrale, chì permetterà a satisfazione di i fisiologichi fundamentali: in l'alimentariu, a robba, l'abitudine, a salute è a salute. Solu in tali situazioni una dama pò esse calmu, cunfidenza è ùn preoccupa micca di ei funziunalità di casa.

U soldi hè necessariu per noi chì sta dumanda "perchè" ùn hè micca risultatu. Se vulete cocilu di cena, vi vai in u supermecciu è cumprà tutti i più gustosi. In noziu, si ùn permette micca à pagà è dumandate a pregunta "perchè ùn aghju micca bè soldi per questu?".

Fate micca soldi?

A ricchezza materiale - hè solu un mezzu per ottene felicità, è micca cum'è micca stu sensu in a so forma pura. A felicità di soldi ùn pò micca esse cumprata quandu vi vene à e cose chì si trovanu fora u nostru cuntrollu. Per soldi, ùn pudete micca cumprà vita è amore, ma questi dui cuncetti sò i cumpunenti principali di l'esistenza di l'umanità.

Hè assai faciule di risolve i prublemi, avè pussibule opportunità grande, ma micca soldi ùn hà micca capaci di cambià u destinatu. I Soziologi anu dumandatu più di un studiu nantu à stu campu. I so risultati amparanu chì a materia di sicurezza permette una persona chì sullivassi in l'ochji di l'altri populi, chì porta un sensu d'autore satisfacione, vi permette l'esperià emozioni pusitivi.

Hè interessante chì a New Zealand era statu ricunnisciutu com'è a nazione happiest, mentre chì in a ricerca di l'inguernu per capita era solu u 22e. Ùn ci hè scopu di pagà a vostra felicità, avete bisognu di amparà cumu vistu è sentu.

Truvate à voi stessu, è se pensate chì hè a ricchezza incantu chì ponu fà felice, andà cusì hè. E si pensate chì una casa cusciosa è una famiglia affissante per voi hè a felicità, dunque sia a persona chì pò esse affattu senza cuntà.

Dicenu chì a felicità ùn hè micca in soldi, è ùn pudemu micca discordate cun questu, cum'è millioni è l'affari d'affari, anche si sianu capaci di fà un veru bene, ma anu sempre raramente pò presumirate di un grande numaru d'experientia positivi. A felicità deve esse cunsiderata cum'è un prucessu, è micca per resulte di u pussidimentu di e grande risorse di materii.