Ossi di Apricot - bona è mala

L'arricelli fraganti è freschi - un trattatu favoritu, chì era à gustu, per i zitelli è adulti. Questa fruttu cuntene assai vitamini, minerali è nutrienti chì sò necessariu per ogni organizmu. Molti manghjanu sola di a carne di u fruttu, u lamponu micca innecessariu. In ogni casu, i nuclei anu ancu u valore è a varieghja di a so applicazione hè abbastanza larga. L'osci sò usati in cucina, in farmaceutica, in a fabricazione di parechji prudutti cosichi.

Malgradu questu, ci sò richieste chì i nuclei d'albitru ponu daveru u corpu per u sustegnu di sustanzi chì sò danni in elli. Intendemu di scioglie quale hè u so benefiziu di manghjà, è quale hè u danciu.

Propina utilità di l'ossi d'alberi

L'ostere d'alberoeu possede una compositu chimica incruciosa: proteini, saturati i grassimi, vitamini , olii essenziali. Li fichi sò un pruduttu cunnisciutu per i so fonti viti è nutrittivi.

I spécialiste speciali hà pruduttu una varietà d'apricots cù un ossisu aumentatu. U so core hè spessu usatu in cucina com'è sustitutu per l'amanduli.

In generale, i nuclei ùn anu micca un gustu dispusitivu. Ma di quelli albitri sò stati creati, l'ossi di quali difeenti per u gustu megliu. Sò apprezzati per u so valori nutrizionale è u fattu chì si pò esse usatu per ottene l'oliu in grandi quantità.

L'oliu d'oleo d'alberoce hè una pruduzzioni luminosu, grazia à quale pò esse adupratu per a cura di u pelle delicatose. Hè perfetta per a pelle sensible è irritata. Oliu da u kernel d'albicelu hè capacitu per lascià e so arruganti è aprire l'oval face.

I nuclei d'Apricot sò ricchi di una vitamina B17 raru, chì vi permette di cummà cù i malati di u cancer.

L'usu di i nuclei d'albicel è enormu. A cumpensazione di a cumpagnia chimica facenu pussibulità di usà usà in a medicina tradiziunale micca tradiziunale: in u trattamentu di l' artrite , l'arthrose, i malatii di l'apparizione cardiovascular, i malofrimenti, frastelli è parechje altre dolore. Aduprate in a forma prima di u nucleu s'aprile rapidamenti da i parasites di u corpu.

Nucloli sò assai in calori. Da elli piglianu un oliu prezzu. Hè effetti antimicrobià, antiniminticu è curativi. L'oliu d'alberoce hè assbitatu rapidu à a pelle, l'oculta è nutrize senza preghje reazzione allergique. Hè spessu apprezzata à i credi è e spampii.

Beneficichi è dannu di i nuclei d'albicel

L'usu di una quantità moderata di l'osse in un alimentu anu un effettu benefizièvule nantu à u corpu:

Solu hè bisognu di piglià in casu chì u cunsumu eccessivu di stu pruduttu hè periculatu. U fattu hè chì cuntene a sustancia amygdalin. Per entra in u corpu, si sparisce in parechji elementi, unu di quali hè l'acidu cipianu. Questa hè una sustanzia periculosa per a salute, u eccessu chì pò causà avvilinatu alimentariu.

Per quessa, a quistione di se esse possibili à manghjà pits d'albitanu, i medichi rispundenu chì pudete, ma solu in quantità limitati. A norma di i zitelli hè micca più di cinque pesos à ghjornu, per adulti - micca più di vinti.

Hè impurtante sapire chì i nuclei chì anu un gustu amara cuntenenu a maiò quantità di amigliale. Per quessa, hè megliu per scacciallu. Per prumove a prutezzione di l'avvilanamentu da i nucleoli, ùn deve micca abusatu. Hè nutate chì a maiò parte di i sustanzi chì sò vintu sò cuntenuti in a punta di l'osse, perchè più bè di manghjà.