Tomate Chjottellu cù Amma

Per via di restrizioni chì affettanu direttamentu a dieta, spessu i femicili anu interesatu à a quistione di sì esse possibili di manghjà i prugne in u ambrati. Pigliate stu verdura è dà una rispunsenza exhaustiva à sta pregunta.

Chì ci hè utili per a u taccu di u pumadoru?

A cumuzzioni unica di questa verdura fa un solu fondu indispensabile di composti minimi è vitamini. Allora in u tomate sò vitamine di u gruppu B, è ancu E, A è, sicuru, S.

Frà l'elementi traccia anu da esse chjamatu potassu, calcium, iron, sodium. Inoltre, in u tomate, l'acidu organicu sò ancu presentanu in quantità chì ci hè u primu locu hè occupatu da u acidu foliku.

Semi cuntenuti in u tomate, cuntribuiscenu à a reducione a viscose di u sangue, chì in turnu hè a prevenzione di una tale violazione cum'è trombosi.

Per separà, hè necessariu di parlà di a serotonina, chì cuntribuisci à l'stabilizazione di u sistema nervu, chì hè impurtante dopu à u cunsigliu. A castagna di Tomate facilitates à migliurà i repertorii peristaltichi di l'intestinu è impedisce l'apparizione di stinimentu.

Semu devi esse nutatu chì i pumati gialli in a so cumpusizioni, in paraguni di i rosi, cuntenenu più Vitamini B, è cuntene ancu menu àciti, chì permette à i so mariti utilizanu l'acidu di i stomacu.

Sò pumati sò gialli permessi di a tacquante?

Malgradu u fattu chì questa varietà di verdura cuntene menos pigmentu, è u risicu di sviluppà una reazione allergièvule in un criaturu minimaccia, ùn l'accunsenu micca finu à a foglie cunchiata di 3 mesi.

Tuttu per u fattu chì i pumati ponu prumove l'evuluzzioni di u còlicu in u zitellu, chì hè sempri cumandatu di u dulore in u ventu. In u risultatu, u zitellu hè prestu inverndu, chiancennu sempri.

Quandu sò 3 mesi da u mumentu di u cunsigliu, a mamma hà da pocu à introducesi u tomate in a so dieta. Hè necessariu di cumincià cù a mità di una fruttu o ancu uni pochi pezzi. Solu dopu chì a donna hè cunvintu di a mancanza di reazione da u corpu di u zitellu, pudete aghjustà a parte, portendu à 3-4 frutti di ghjornu.