Ghjornu di l'Angelu di Olga

Olga - un nome abbastanti cumuni trà i poviri eslavari orientali, hà a so storia antica antica è hè assuciata cù i nomi di famosi di u so tempu.

Olga - u significatu di u nome

Stu nomu femminile hà duie versioni di u so urìggini. U primu, a quale chì a più parte di stòrici sò prucluti, hè scandinavi. "Olga" hè vinutu da "Helga", chì in Old Norse significa "santu", "luminoso", "sacru". A second version hè menu cumuni. Hè cresce chì u nomu Olga hà l'antica radisimi eslava è venga da questi paroli "Volga", "Volkh". Questi paroli significanu about "sunny", "boni", "grandi".

U ghjornu di Olga

U nomu di Olga dopu u calendariu ortodoxu si celebrà parechji volte annu: u 14 di marzu, u 17 di giugnettu, u 24 di lugliu, u 23 di nuvembre. Ma u più significante hè u ghjornu di l'anghjulu di Olga, chì celebra u 24 di lugliu . Hè assuciatu à u nome di l'Equadori à l'Apostuli Grand Duchess Olga di Kiev (dopu chì Helen Baptism sarà Elena), chì hà rignatu Rusu di Kiev à a seconda mità di u 10 seculu.

Ci sò signu di u populu in u ghjornu di Olga. Era u 24 di lugliu ch'ellu hè statu dicidutu adresse da u tronu. Hè cresce chì, se ùn ci hè u tronu, hè chì sia sordi, avete bisognu d'aspittà una chila silenziosa, ma se vulete - daveru u frazzu.

U porporatore di stu nomu generalmente hà qualchissimu caratteri di caratteru quantu pensativu, seriette, resinzione. Hè tamantu vulnerable è assai delicate. Da u negativu pò esse identificatu e so cuntenutivu di Olga. Ùn hà micca spirimendu a mancanza d'amici in l'amici, hà diventendu cun ella. Olga hè assai capacitu, ma micca troppu pruattivu. U propiu di stu nomu hè sempre fatale à u travagliu, pò alcuni risultati altimètti in a so carriera. Inoltre, quellu chì ùn tira micca da Olga, perchè questu hè un sensu di rispunsevuli. A professione più adattata per ella hè una figura publica o pulitica, un capu, un medico. Olga hè assai murali è esigene cusì è di l'altri. A zitella hè vindictive abbastanza, ùn si scurdia maiò di greghje. In u matrimoniu, Olga hè fidu à u so maritu è ​​a più parte di vede cun ellu a so vita. Chosen ella eletta una forte, intelligente, positiva è affidativa. A mamma d'Olga hà da esse cura è assai rispunsevuli. I perchè di stu nomu sempre seguitanu a so apitzu, stà accurata ancu in casa. Rariempu, sò e chisti fagioli, in norme sò figuri sò più maiori ca u mediu. Ma ùn spontò l'apre l'Olga, per contru, cumu si sfascià a so vitalità è l'energia.

U nomu Olga in a storia

I nomi di Olga sò assuciati, prima di tuttu, cù una figura significativa da a storia di l'Europa orientali medievale cum'è a Principessa Olga. A Cresia a cunsidereghja uguali in l'apostolaggiu, perchè u so contributo à a furmazione di u Cristianescu in Russia hè enormu. Dighjà in età curtamente età, a Principessa Olga era battezi in Bizantinu. Elena hè chjamata da ella. A principessa morta in 969, prima ch'edda hà 19 anni prima di a so niputi, u prìncipi Vladimir, hà numinatu Russia.

Olga era a mòglia di u Grand-Duca di Kiev Igor Rurikovich è a mamma di u Grand-Duca di Kiev Svyatoslav Igorevich. Hè glurificatu in u famosu "Tale of Bygone Years" da u monicu Nestor comu un regnu prudenti. Ma ùn ideenu micca sta donna: era brutale. Doppu chì u Drevlyane hà uccisi u so maritu, u prìncipi Igor, hà vindicatu brutalmenti, equitannu la facciata di a terra cù a so capitale, Iskorosten. Olga era un rifurmore: hà cambiatu u sistema di tassazioni, crescenu e cità furtificati, era a veru affari di Russia.

Per sapè quanti ghjorni un nomu Olga hà, unu deve deve aperta un calendariu di a chjesa. A Chiesa ami e vveria l'Equadori à l'Apostuli Princesa Olga.