Catastròni tecnogènii, tsunami è i terruristi: cumu si a sughjettu hà sappiutu a ocultaricà a verità terribili per tanti anni?

A Union Soviètica hà sempre stà à mantena l'imaghjini di u paese più sicuru è più happi in u mondu. Hè impussibile di scrive parechje accidenti chì avianu fattu u territoriu di u paese.

A presse Soviètica littiralmenti "scurdatu" d'accidenti cù vittimi massimi. Pigliò decennii per i scandificate i ricordi di i seguenti successi.

1. A ramming d'un edifici di appartamentu in Novosibirsk u 26 settembre 1976

In un primu diurnu di dumane, un pilotu di avjazzjoni civile si cuncurdò cun una sedienta realta di vendetta. Sèntendu u scopu di vende nantu à l'anzianu sposa per u divorziu è di disprezza à dà un zitellu cumuni, Vladimir Serkov, di 33 anni, dicidi à un'autore à piglià à l'An-2 da l'aeroportu di cità. U scopu di sta era una casa di casa abitanti along Stepnaya Street, a quale a so moglia si trasfirìu di quistioni cù ellu. Ramming l'intrata trà u terzu è quartu chianu, u pianu accumitatu da u vessi di u combustible. In più di Vladimir, quattru abitanti di a casa eranu tumbati, ma a so moglia ùn era micca di elle: per timore di vendetta, hà da passà a notte cù parenti in l'altra parte di a cità.

2. U culleghju di l'escaliola in u metro de Moscou u 17 di frivaru di 1982

À l'ora di notte di u pico à l'estazione di metro "Aviamotornaya" rumpìu unu di l'escaliatori. Saltau u passageru in direzzione - danu chì a ragione di questa era i fiaschi in u disignu. Accelerate sottu u pesu di passageri, a staircase pricipitò, perchè u prugettu di locatori d'uriginale per una ragione ùn hè micca travagliatu.

E persone ghjunti in u paese persone anu circatu di scapparu i passi, ci era un veru travagliu. E persone cascà sottu i so pedi à l'altri è da l'escalier. Sutta li passi passi di metallu, sacchetti, vestiti è i scarpi ci sò strinsiti: a maiò parte di e vittimi è i morti ùn sò micca solu ferite degne per crush, ma puru aperte fractures, cuts. Solu dui minuti dopu, era pussibule di impidiscenu a cinta di morte.

3. A morte di cosmonauta Bondarenko 23 di marzu di u 1961

Valentin Bondareko, 24 anni di età, era u più chjucu in a lista di candidati potenzali per u primu volu à u spaziu. Era quartu nantu à a lista dopu a Yuri Gagarin è si preparava per vulà annantu à a Terra nantu à a nave "Vostok". Trè simani prima di l'iniziu di un ghjornu fascinante, hà mortu tragicamente durante a prova questa. In u surdobarokamere hà deve passatu 15 ghjorni: in questu, a pressione hè ridutta, ma u livellu di l'ossigenu era risuscitatu. U scopu di a sulitudinzia cumminciata era un verificatu di salute - mentale è fisicu.

Bondareko s'insìscenu u locu di riparazione di i sensorii nantu à u corpu cù un swab d'alcohol è micca cunflittu u cundottu nantu à a ravita. Vata s'hè lampatu, è l'atmosfera di l'osigurimu hà prumuvutu a diffusa di u focu tramiti a celu. Quandu a porta di a cella era aperta, u 80% di u corpu di San Valentinu era cummossu di crematori. I medichi luttàvanu durante 8 ore per a so vita, ma Bondarenko hè mortu da un scompensu.

4. Kassavinu di Kureniviu u 13 di marzu di u 1961

Sottu à u dam, overlapping Babi Yar, per 10 anni, i scogni hè statu dodiscatu da e fabbrichi di briunosi vicinu. U 13 di marzu, cuminciò à colapsu à 6:45 da a matina, è à 8,30 si spizzò: u fogliu di lignu di incresciutu putere persu durà i strati, lavatu i persone, l'edificatori, i trammi è autucane. Trascendu traversu i strati, a polpa gasta istantianmente hè firmatu, diventendu in petra pi l'altu cuntenutu di arcilla. In una zona di circa 30 ettari, a massa grisa anu distruttu tutti i cose viventi. A pressa insistia nantu à 150 morti, ma eventualmente hà sappiutu da pruvà ch'è micca menu di 1,5 mila persone cascà vittimi di u disastru fattu di l'omu.

5. Tsunami nantu à u Sakhalin u 5 di nuvembre di u 1952

A fonti principali di l'infurmazione nantu à u cataclysm naturale hè quellu ghjornu, u rapportu di u capu di u dipartimentu di pulizie di u Norve Kuril. Ci dici chì à 4 ore di u 5 di nuvèmmiru, 1952, un terrimotu hà principiatu in a Peninsula di Kamchatka, ma u danni causatu da era petite è divintò prestu di più terribles successi.

Uni pochi tardi dopu, un speditu di l'acqua era di 6-7 m d'altitudiu à Saru à Severo-Kurilsk. A maiò parte di a ghjente hà sappiutu esce da casa, ma ùn anu avutu chì a seconda onda di a marta seranu parechje volte più forte ch'è u primu. Quandu i paisaghji di cità cuminciaru di ritornu in i so abitanti, l'acqua tornata - 2336 persone fubbe vittimi.

6. L'accidentu di Kyshtym u 29 di sittemmiru 1957

In l'era soviètica, a cità di Ozersk hà statu l'statu di un stabilimentu chjusu è hè chjamatu solu Chelyabinsk-40. In a currispundenza di servizii sicreta, u so territoriu appartinni à Kyshtym - a cità vicinu. In u falatu di u 1957, in a pianta chimica locu Maya, anu una splutazioni in u cuntinuu in u quale eranu guardati emissioni radiactivi. In i ghjurnali, u focu di una espansione tòxica era chjamata "rara in queste latitudini da i luci nord". Per eliminà e consecuenzii di l'espansione, e forze cagiunati parechji cintunari mila persone è tutti quelli dopu murienu di cancru o di malatia di a radiazione.

7. U culleghju di u limitu in u cine u 25 d'aprile, 1959

A l'ultima sessione in "October", unu di i cinesi più famose in a cità di Bryansk, vinìanu circa 150 persone. À 22 o 33 anche, un tettu internu hà cullassatu nantu à u salottu induve l'esteticu di u ritrattu "U ladra-Magpie" hè stà in un locu. 47 parsoni mortu, u restu hè stata ospita. L'incidentatu era statu oculatu da l'autorità di Bryansk, perchè dettiru a permissione per fà un stabilimentu culturale è di divertimentu in una parte di a cità cun un debuli di subsidenza.

8. Accident Tu-154 à Alma-Ata u 8 di Luglio 1980

Unu di i chjovi di l'aireta più orribili in a storia di l'Unioni Soviètica era oculta perchè u paese si preparava pè i Olimpichi. À 00:38 u pianu, cù 30 zitelli è 126 adulti, scupriu è si pichjò à una altezza di 150 m. Quandu i flapii sò stati sbulogati, un diciminimentu cuntrolu hè cuminciatu. Dui minuti di fallu - è Tu-154 hà colisciutu cù a terra. E parenti ùn anu mancu permessi di identificà i corpu di u mortu: anu prestu tramandatu di l'urni cù cinti cessalli per esse funerali, senza dà un appellu à i media.

9. L'explosione di u missile intercontinentale u 24 ottobre di u 1960

A dirigenza di u paese hà prestu in prusprà i pruduttori in cunnessione cù l'aggravamentu di l'affrontazione incù i Stati Uniti, invece, vulendu dimustrà à l'abitanti di l'statu u successu successu di l'equipa militari. Sicondu Khrushchev è Brezhnev si inspecciona u prugressu di u travagliu, i scientisti risicati per chjamà un missile senza finished listu per u volu. Li periodisti si vultonu à vedà u ​​prugettu, ma rinisceru à sparraru solu una terrible esplosione nantu à u situ durante u pigliu.

Sicondu parechji fonti, da 78 o 126 persone chjamati vivu per l'olii di fiammi chì si prisentanu duranti l'esplosione. A vittima di a tragedia era u capu di marillu di artilleria Mitrofan Nedelin, chì era vicinu à a fonte di u focu. Per fà scopre u so morti, hè stata inventata una crash d'avions: altri vittimi anu intrettu secremente in una fossa cumana in Baikonur.

10. A massa fiurentina in u Luzhniki u 20 ottobre di u 1982

Un ghjornu prima di u partitu di football da u "Spartak" di Mosca è di u "Harlem" neerlandese cascò u neone è i posti in u stadiu si puderanu cupèrneru cun una crosta di ghiacciu. Ùn era micca pulita, perchè a maiò parte di l'amatori piace bè calvi incù u ghjornu.

Apertura à a fine di u partitu, i fannii di "Spartacus" cunfidendu in a vittoria di a so squadra grazia à un unicu golete, si movenu à a sera. A ddu momentu a seconda scala era scuntalata è alcune duie currianu. A intoxicazione è l'euforia da u vittori allegazione hà fattu u so travagliu: prima di l'impiccazione si firmò, 66 morti morse. Tutti sò diventati vittimi di l'asfixia di compressione in u risultatu d'esprime l'abdomen è u chest.