Palazzo di Cultura (Kuala Lumpur)


U centru di l'arti di Malasia è u so attruvatu principale hè cunsideratu cum'è l'unicu Palazzu di Cultura chjamatu Istana Budaya, chì si trova in a capitale di u statu. Ci hè un fito in u centru di Kuala Lumpur , vicinu à a Galeria d'Arte Nazionale . U palcuscenicu di u Palazzu di Cultura in Kuala Lumpur hè micca vacante: interpretazioni di teatru, cuncerti di musica classica, opereta è opere, i performance di famosi interiore famosi sò accadufati quì. A cuncetizzioni cun l'Albert Hall di Londra, Ida Budaia hè unu di i top ten centri di teatru in u mondu, u più difficiuli di equipà.

Storia di a creazione

L'idea di creà un centru culturale in Kuala Lumpur hè appressu cumu prima in u 1964. U prugettu di l'edificu hè statu creatu da l'architettu malice francese Muhammad Kmar. In ogni modu, i travaglii di travagliu accuminciaru sulu in u 1995 è fineru 3 anni dopu. Circa 210 million ringgits fôru in a custruzzione di u Palazzu di Cultura . Dopu a cumplimità di tutti i travaglii di edificazione, l'anticu Teatru National Panggung Negara è l'Orune Sinfunia Naziunale eranu trasladati à u novu edificiu. Ida Budaia hè apertu in u 1999.

Elementi arquitecture

U disignu di u Palazzu di Cultura Kuala Lumpur hè stata basatu nantu à u mudellu di dinò in u titulu. Turchese cumeddi nantu à u tettu è a dicurazioni cumplessa di u vestibule - hè solu una frazzioni di i numerosi funziunalità di u disignu di u bastimentu. L'stile chì Ida Budaia hè stata stampata impressiona à parechji esperti. U principale cume hè a forma di junjung - una cumpusizioni tradiziunali di betel foglie in casamenti malaysi è certi ceremonii.

U territoriu di u Palazzu di Cultura (Kuala Lumpur) hè spartutu in trè zoni: u vestibule è u vestibule (serambi), u salottu di l'assemblea (Rumah IBU), u salottu d'assaig è a cucina (rumah dapur). In l'internu, aduprate chjamatu Langkawi è baziunità tropicale d'alta qualità, di u quali manichi di a porta si corti in forma di fiori è fogli. U pianu in a sala hè cuparta cun una catifa vigliacca. L'auditorium di u Palazzu di Cultura hè unicu, pò stallà à 1412 spectatore à u stessu tempu.

Repertoriu

In u palcuscenicu di u Palazzu di Cultura in a cità di Kuala Lumpur, tali opera cum'è "Merry Widow", "Bohèmia", Tosca, "Carmen", "Turandot" analizate, accumpagnati da l'Orfidi Nazziunali Sinfoniali è u coru. A produzzione lucali a più reale era u musicali di Puteri Gunung "Ledang". Dato Città Nurhaliza, chì hè cunsideratu cum'è una principessa di musica populari malacca, hà realizatu un cuncertu di trè anni da quì, è aghjunghjenu una sala di salottu.

Cumu à u Palazzu?

À 230 m di u Palazzu di Cultura (Kuala Lumpur) hè u trasportu parenu Wad Bersalin (Hospital Kuala Lumpur). Quì busu №1114 stops. Da quì à i attrazioni 4 minuti. a distanza per Jalan Kuantan.