Caracale di Aquarium: spezie

Sì avè un acuariu, è voi turmentatu da l'insomne ​​di notte, vulete cumpare ligere, vera videre nantu à i muri di vetru di u tarritoriu di pisci assai carcu d'aquarium. Ùn hè bisognu à esse attruvati, quelli muntaggi microscòpichi sò inghjustificate in viaghja cù qualsiasi fish aquarium è in reservoirs aperti. Avete bisognu di sapè chì carrabbinemi manghjaraghju in l'aquarium, da quandu sò vinuti da elli, è s'ellu ci hè necessariu. Aghju dettu: assai depende di quale tipu di spezie hè stallatu in u vostru aquarium.

Quale tipu di babbalu sò in l'acqui?

A quistione hè, fate carcà di l'acqui, spessu excite l'mente di tutti l'acutari novu. Fate micca pesa u pezzu, ùn spùtinu micca e piante, ùn averebbe micca parasites patechji portanu à u mondu aquarium? A risposta hè micca chjaru, perchè u caracariu hè diversu. È trà questu fratelli sò ogni genaru. Fighjemu u circondu u più cumuni.

  1. L'acroloxes. Eccu i più caricu chì ponu truvà in un aquarium. A so castagna s'assumiglia à un caprettu miniatura.
  2. Quessi i zitelli appruntenu nantu à i restri orgànichi chì si stallanu nantu à u fondu di l'acqui, per esempiu, u restu di pisci. Cunduci una vita di secre, creep in a luce di Diu solu à a notte. Sì, nantu à a luz, vi vede una fugliusa di sti molei moluschi, pensate, ma micca micca cunsultate i vostri animali scaly? Forsi quì si puderemu taglià a so dieta? Per via, cù a diminuenza di u voluminu di l'alimentariu è di l'acrole, reducieghjinu a so populazione.
  3. Corno. Eccu un caratteru classicu, à a forma di quale avemu l'usu di a prima zitiddina. Perisciute annantu à a superficia di l'acqua per inghjola l'aria fresca. In a natura, stu caracalla si trova alga, è in l'aquarium hè diventatu un pulverizadoru, cunsumando membranes mucosa da i muri d'aquarium. Eppuru, u più limuru da questu ùn hè micca cusì caliente, è in più, stu fruttu micca impurtanti accetta piantà d'acuarii delicatè è ponu infettà i pezzi cù parassiti putenti.
  4. Proudoviks. Un babbaluciatu per un acuariu ùn hè micca bellu inutile. Ùn solu ùn spone è abbandunà e piante d'aquarium, cusì ancu e larva di u trematode pò infettà i pesci.
  5. Fize. Quessi sò caraculi sbattuli, biddici belli. Pisces, ùn fate micca assai dannighjate, cum'è benessiri particularmenti, ùn portanu micca, ma i piantagioni verdi trasfigurà bien, invece a so natura microscòpica.
  6. Melania. Ma questu hè esattamente ciò chì ci hà bisognu. Lumachini cunfitturi melanisi per l'aquarium sò solu insubituìbbili. Prima, tutti l'epichi, com'è ghjardini boni, agricultori di camioni, scorrivennu u sughjettu, migliurà u so drenaje è eliminendu tutte e resti orgànichi. I radichi di aquarium plants, ùn dannu è pezza ùn pò micca infettà nunda. In una parola, questi sò i più caraggi per a limpieza d'aquarium. È sicondu, melanii prima più ca l'altri abbitanti di l'aquarium sintinu a mancanza di l'ossigenu è annunziate questu, esse livendu da a capa di terra in i muri di l'aquarium è di a superficia di l'acqua.

Chì avemu cumentu chì manghja in l'acqui?

Hè una altra ceppa per quelli chì sò ghjunti u so viaghju in u campu di l'aquaristi. Avemu digià rispondenu parziale a risposta, ma questu ùn hè micca abbastanza. Cusì, parlemu di ciò chì i carrabbinera manghjanu in l'aquarium in più di dettu.

Allora, chì cume l'alchimista? E ognunu. Eccu i cose sò tantu sensitivu chì si pò manghjarè tuttu ciò chì stà malate. Per elli, l'alimentu sarà un scurf in i mura di l'aquarium, è pezzi di pezzi di pezzi, i stati decadenti, è l'abbitanti fallecido di l'acqui. Una svanzioni serà sola spezie produttu artifice di babbalu. E cose per elli hè assai labore, è si pò manghjanu solu un alimentu assai ligne. Sè sempre avete principiatu in praticanti un aquarium, perchè ùn avete micca esse accuminciate cum ghjungi.