Cumu vistutu un panneve cù una pipa?

Avà hè una stagione in moda bufalini chì pari parechji pipa. Puderanu esse usatu cum'è scarpa ordinariu, toccativi, è ancu un attellu stylicu. In questu ghjornu, assai baciati sò interessate in a quistione di aduprate una cravatta di pipa, per ch'ellu era in moda, cunfortu, eleganti è bella.

Cumu aduprà u cuddaru ?

Moltu spessu li fimmineddi dumannà una pregunta per attachete una bufanda à una pipa? Ma ùn ci hè una risposta senza ambiguu, cum'è chì u numaru d'opzioni è e manere di fà vene un grande. Tuttu ciò dipende di a talla, a densità di l'attrachju, è ancu l'humor. In questu casu, ogni opzione serà korretta è curretta. Per quessa, a manera di debbule leva un bufanu solu depende di a vostra imaginazione è u desideriu.

Cumu attaccà una fascia

  1. In a forma di un bufoi tridimensionale. Dui o tri vranchi sò fatti in u collu. Tuttu dipende di quantu puderete prucessu. Fattu cusì, deve esse bellu svampatu è micca lisu. U più grande u vulume, u megliu.
  2. Scarf-loop. In questa versione, un bufoi micca largu largu hè suluzione chjucu nantu à u collu è si prustirnassi nantu à a so larga sia, se vulete, pò esse ghjucatu nantu à a testa. In questu casu, ghjocu un rolu più decoratore, più di pratiche.
  3. Scarp-hood. Prima, si cumprinnia in u so collu, è a volta di u panchichju di u ciuci putulanu nantu à a so testa. Cusì, volte esse un tipu di cappucciu.
  4. Scarf-tippet. A bufanda piuma à a mità o pate nantu à i spalle, cum'è un poncho è hè ridutta in fronte. Sta scelta bona stà si u teddu di u sciarru hè abbastanza densu è grande. Grande per creà una multitùna imagine.
  5. Scarpa bolero. Parechji raggetti utilizate un bufali tubbu di grande tene quantu un pupu bolero. Per fà questu, avete bisognu à rizzà u so spinu. Allora pigliate una manu nantu à a sciarpa, facendu u bastone, è poi tirau nantu à e so spalle.