Cumu perdu di pesu mentre allargò?

U nascita di un ziteddu hè unu di i manifestazioni più impurtanti in a vita di ogni donna. Eppuru, quale in noi ùn sognu di pressu à ellu stessu l'omu più carru e caru, coglie d'ellu, si stende è cura?

U Pregnant hè un pezzu maravigghatu è inghjòve. E ochji brillanu cù a felicità, è in li labbra un sonne soiu sempre. Ma à u stessu tempu, sta volta hè cunnisciutu cù molti carni e oblighi. Ùn avemu bisognu chì à questu tempu avemu de vigilà sopretuttu particularmente a nostra salute, u modu di vita è, in particulari, nutrimentu.

Dopu à u nascita, u zitellu deve bisognu di u vostru care è cura. E in u primu locu per voi, sicuru, hè l'migliurà di manciari. Per u babbu ùn ci hè nunda di megliu è più utili chì u latte di mamma. In ogni casu, per chì un zitellu siverà boni di i nutriutti, vitamine è microelementi necessarii, i vostri nutizie anu ancu esse cumpletu.

Ùn fate parechje ghjuvanza puderà custà una cintura di l'aspertu durante a gravidanza è a lattazioni. Sfurtunatamente, u prublema di l'excrementu pisu hè sempre pertinenti per e donni ghjovani. Ma annunziata prima - cù l'ameglie chì pò perde u pesu. E ùn hè micca cusì difficiule! À u cuntrariu, i scentifichi anu pruvatu chì l'organettu di a nova ghjuventù passa gasta 500 kcal di ghjornu per a produzzione di latti! E pà perde un pesu da u lactatu, avete devi osservà solu qualchi regula simplici.

Quantu manghja?

Prima, ùn avete bisognu di "manghja per dui". A quantità di alimentu chì manghjate ùn hè micca cuncernata à a quantità di latti pruduttu da i glandula mammariali. Da u fattu chì avete manghjardu più è fatter, nè a qualità, nè a quantità di latti si cambia.

Chì avete manghjatu?

A regula vicinu chì avete bisognu à seguità per a perdita di pesu mentre a zingara hè una dieta equilibrata. Eat più proteini, menu carchi di carbuidrati, ma u cunsumu di grassi hè limitatu. Questu ùn significa micca chì deve esse escluditu da a so dieta in generale. Sò micca bisognu di abusing a grassa, cù l'obiettivu di fà u latte più grassi. U zitellu ponu stinimentu, è ùn avete micca bisognu di grassu.

Pruvate di manghjà parechje volte oghje in ghjornu. A quantità di l'alimentazione, sia in quantità è in cuntenutu calanicu, duverà esse per u colazione, è fate cibo più faciule. Olvidà chì l'ultimu manghjatu devia esse à 18-00. Si vai à lettu à 12 o da a matina, finu à quellu tempu, seranu tanta fami, è l'occasione di incursione di l'aumentu di a friquina. Dine 4 ore prima di u tempu stimatu per andà in lettu.

Ùn manghjarete troppu?

Per fà u pesu à averma, ùn manghja micca per u zitellu. E abituate sè stessu ùn avete micca esse rifiuttu à retirarà a mostra di l'alimentariu durante a so preparazione, dopu, almenu limitalli. Pudete puderete scrive un grande quantità di kilocalorii inneparà.

Olvidate nantu à dieti!

In nisun locu ùn aghjunghjenu micca di ogni dieta o inurimentu. In regula, u pesu dopu ad elli sempre torna, è ancu cun vindetta. È u vostru corpu pò fà riaghjustà à stu stress negativamente. Per esempiu, pare micca u latti.

U Muvimentu hè a vita!

Cumu perdu di pesu mentre allargò? Hè faciule! Move more. Caminate per pede. Dopu tuttu, avete per questu una oppurtante opportunità è un incicuzziu - l'aire frescu hè solu bisognu à u vostru babbu. Pigliate u stroller è longu marchjà cun ellu in u parcu o a cità.

Pudete ancu fà eseriti simuli in casa. Per esempiu, mettite nantu à a pianta è daveru i vostri genichi. Pigliate i vostri ghjinochji à u to pettu è fate u mollacciu nantu à i vostri pedi. Ora pudete fà cum'è qualsiasi muvimentu:

Mittitilu u zitellu da a volta è ùn estò sicuru chì u so piacè ùn serà micca limitatu. E avete esercitu fisicu. Purtate cù u zitellu - arrecite cù questu un tempu, u ricuveniu, salvu chì, sicuru, hè pisanti, è fate a lentilla stampa.

Cumplendu i nostri ricommandamenti, certamenti avete da pèrdite pisu durante a tacquazza! È ùn permettenu micca chì qualc'à l'alegria di a vostra maternità!