Daisy Lowe hè a nova face di a lingerie Triunfu

Da famosa mudellu Daisy Lowe (Daisy Love) hà firmatu un cuntrattu cù a cumpagnia Triumph lingerie per una serie di sessione di foto è altre pruduttu promozivu dedicatu à a lingerie di questa marca.

A primu session di photo cù Daisy Lowe hà fattu u locu

In più tardu, un rappresentante di a lingerie Triumph hà dichjaratu chì Daisy Lowe hà participatu à un dispunëzio di foto per mostrarà a ropa di a cullizzioni primavera è estiu di 2016. Videndu l'imaghjini di u mudellu, i gestiti di l'impresa cunvinta di novu chì a scelta hè statu fattu bè. Comu esse stimatu, nantu à u corpu di a Margarita hè stanu boni boni cum'è ghjunde di tedesciunu sfumassurte, è prudutti di culori chjardi, à l'altare è di densi tessili. In questa situazione hè assai impurtante, perchè qualchissia ogni donna, impiecatu di u culore di pelle è i preferenzi, serà u pudete sceglie u so propiu settore di mutanni.

Leghje ancu

Daisy Lowe hà travagliatu in u travagliu di mudeli durante un bellu pezzu

Dopu avè pezzi famosi, designer Pearl Low è cantanti Gavin Rossdale, a zitella posa per dui anni in fronte di e camere. À l'età di 27 anni, hà travagliatu cù ei famiglii famosi cum'è DKNY, Marc Marc Jacobs è Louis Vuitton, ma in a so ultima entrevista, a ragazza notava a cumpagnia lingerie Triunfu. Ella dicia chì hà sempri hà sunnita di travaglià cù un gigante in a fabricazione di roba. "Demonstrazione di sti cosi, mi senti assai còmico, perchè si tuttu chistu era fatta per mè", disse à a fine.