Cambiamenti in u corpu di una donna duranti u gravidenza

Cù l'iniziu di a gravidenza in u corpu di una donna, ci sò numerosi cambiamenti, mentri una parte integra di u procrudu di gestazione hè a reurganizazione di l'organi è sistemi di corpu. Questa hè necessariu, prima di tuttu, per u sviluppu propriu di u fetu, è di a preparazione di a futura mamma per un prucessu impurtante cum'è cumpagnie. Fighjà questi prucessi in più di dettu, è andaraghju dipenditu nantu à i cambiamenti chì succedenu in i sistemi principali di l'organettu di a donna durante u gravidenza.

Chì succede à l'organi internu cù l'iniziu di u periodu gercantali?

In vista di u fattu chì a carica annantu à l'organizmu di a futura matri cresce assai, i prucessi crònii existenti pò agrariate, chì sussegwentamenti porta à u sviluppu di cumpatoghji di a gravidanza cun una probabilita alta. Hè per quessa hè impurtante di fà un inscription prevalente.

In quantu à i cambiamenti fisiulogichi in u corpu di una donna quandu u ghjornu daveru, u primu di tuttu ciò chì anu influitu à l'urganii seguenti:

  1. Corazon. Comu si cunnosce, cù u vulume di circulu di u sangue, a carica nantu à questu organu aumenta ancu. Appena u sistema circulatori placentale, chì porta a cunnissioni tra mamma è u zitellu. U settimu mese, u voluminu di sangue hè più di 5 litri (in una donna non pregnant - circa 4 litri).
  2. Luce. Strengthening of the respiratory system is also due due to an increase in demand of oxigen of the body. U diafraghju gradualmenti cambia à a cima, chì, cum'è u periodu di gestacimentu aumenta, limite i movimenti respiratiusi è curanu a mancanza di respirazione in i tempi più tardi. Nurmalmenti, a respirazioni sò spessu seranu 16-18 volte per u minutu (per esempiu, u listessu in l'assenza di u gravidenza).
  3. E riney. Quandu u zitellu nasci, u sistema excretori travaglia cun un vientu altu, in vista di fattu chì i prudutti di u metabolismu ùn sò micca solu per u corpu di a mamma, ma ancu per u fetus. Allora, una donna sana in a pusizione licenza 1.2-1.6 l di l'urina per ghjornu (in u stissu paese - 0.8-1.5 l).
  4. U sistema digestivu. Spessu in i primi tempi di a gravidanza, i primi cambiamenti in u corpu di una donna sò trà e cose à u travagliu di stu sistema. Cusì, à i primi signali subjectivazioni di gestazione inclusi tali fenomeni cum'è nausea, vomiting, cambiamenti in sensibilità di gustatori, l'aspettu di preferenzi stranguli di gustatori. A maiò spessu si va à 3-4 mesi di gravidenza.
  5. Sistema musculoskeletore. I cambiamenti maiò in u travagliu di stu sistema sò osservati in i tempi fini, quandu ci hè più grande a mobilità di l'articuli, i articuli di a pelvis anu suciziatu.

Cumu u cambiamentu di u sistema riprittivu?

I cambiamenti maiò in u corpu femminile durante a gravidanza sò osservati in u sistema riproduttivu. Prima di tuttu, cuncernanu annantu à l'utru, chì anu aumentatu in grandeziu cù u periodu di gestazioni (alcuni 35 cm à a fine di u gravidenza). U numaru di vinu sangu s'accumula, è a so lumen agrandes. A pusizione di l'urganu cambia ancu, è à a fine di u primu trimesteru l'utru si estende oltre a petite pelvis. In a pusizioni curretta, l'urganu ferma i ligamenti chì, quandu si stendanu, ponu signalà sensazioni doloroso.

U prucessu di sangue di l'organi genitali aumenta, per questu quale e vini poveru siparanu in a vagina è in u labbra grande.

Cusì, cumu pò esse vistu da l'articulu, i cambiamenti chì avianu in u corpu di una donna duranti u gravidenza sò numerosi, per questu ùn hè micca sempre bisognu per ella di distingue indipendientemente a norma da u disordine. In quelli chì quandu l'expectante mamma hà qualcosa di qualcosa, hè megliu cercà un cunsiglii medichi di u duttore.