Difettia in i zitelli

A difteria hè una malatie infecciosa aguda caracterizata da un prucessu inflamatoriu in l'upper respiratory tracte (zev, larynx, nose), in piazze di corta è abrasioni nantu à a pelle. Sfortunatamente, nimu ha intuità di difteria. Infectuà pò esse ingaghjatu da l'infittivi, da vitturi di a bacteria o d'articuli contaminati. A durazione di u periodu d'incubazioni hè di 2 o 5 ghjorni. U periculu à u zitellu hè a cumplicazzioni causata da a difteria, causata da una gran quantitata di toxinina in u focu infettuicu. Per entra in u sangue, i sustanzi tossicati sò spargiati in tuttu u corpu di i migghiori, chì affettanu i caghimi di i riti, u sistema nervu è u core. A difteria di a larynx spessu porta à u veru croup. U soprappu di respirazione hè ridutta, è u zitellu ùn manca l'ossigenu. E da u più terribili di cunsiquenzi di a diftria - un risultu letale pò vena.

Difettia in i zitelli: trattamentu

S'è suspetta difunia di un ziteddu maternalu hè ingaghatu immediatamenti in u dipartimentu di malatia infizziosa. A malatia hè cunfermata clinicu, questu, per piglià un cicmentu di u nasu è di a gola. U metudu principalu di trattà a difterite in i zitelli hè a amministrazione di l'antidistribuità antitosa in i primi dui ghjorni di a malatia. U scopu di l'antibiotici hà a funzione di soppressà più spieza di l'infezzione, è l'effettu di a malatia ùn si estendinu à u cursu di a malatia. Isolamentu in un pratiche diphtheriologicu discontinue dopu à tutti i sintomi è dui testi negattivi per u caratteru bacturiale.

Prevention of diphtheria

A principal manera di prevene una infizzione periculosa hè a vaccinazione contra a diphtheria in u complexu DTP (cough tossed + diphtheria + tetanus).

A vaccinazione in i zitelli à un annu: in trè mesi, in 45 ghjorni è l'ultimu in a mezzo d'annu. A vacuna libera hè difficiule di tollerà - a risizzioni di a temperatura, u modellu di u cumpurtamentu di u zitellu hè nutatu, u locu di l'inzignamentu torna addulente è durazza. Hè pussibule di vaccinate contr'à contra di difteria in i salotti pagati, in quale anu analogi straneri di a DTP sò introdutti cun relazione rapida tolerabilità.

"Cumu si mettevanu a vaccinazione contra diphtheria per i zitelli à un annu?" - Questa pregunta ci preoccuvìa assai matri. I zitelli sò datu a vaccinazione in a còscia per una maiori absorzione da u corpu.

A riaccaccination di difteria hè stata annu da a data di l'ultimi procedimi di vaccina. A vaccinazione sussegera hè realizata à 6-7 anni, 11-12 anni è 16-17 anni.

Tali misuri preventivi ùn solu reduci u percentualità di difteria di morbidità di i zitelli. Ancu s'ellu u zitellu hà sta malatie, per via di a injettazione di a vacuna contra a diphtheria, i consecuenzii di a malatia ùn sò micca cusì serii, perchè avvicineghja in una forma ligera.