Kvas Bolotova nantu à a limpieza - proprietà medica

B.V. Bolotov ùn avia nudda educazione medica, ma era un phyto-terapeuta autuditalizatu, chì anu studiatu l'influenza di eterni medicinali nantu à u corpu umanu tuttu a so vita. Era sicuru chì era pussibule di prolongà a so ghjuventù è a salute solu da purificazione regulare, per u quale Bolotov hà avvocatu u kvass à un omu limu, chì e so pruprietariu medicinali sò questu articulu.

Preparazione di kvass nantu à un pulitore sicondu Bolotov

In una canna di litri di litri di latte di latte hè necessariu aghjuntu 1 vetru di zuccheru è 1 cuagli. crema agria. U pianu di un vetru di celidonia averebbe posatu in un saccu densu, aghjunghje una carica, per esempiu, un guivispone è a purtarla in un cuntainer, appicchendu u collu cù gasa. Infuse 2-3 ghjorni in un locu secu è caliu, sguassà u moffa da a superficia si avà. Dopu à 5-7 ghjorni, quandu un precipitate pare, 2/3 di u voluminu hè sdrughjitu in un altru retainer di 3 litri, aghjunghjenu saziumine frescu è valdi a pellet. Cù l'apparizione di scuma di 10-14 ghjorni, pudete bè kvass. È hè permessa di drenà u zuccaru un litru è cumplementa cù serum frescu. Solu 3-4 volte, è poi avè da mette un novu.

Quelli chì si intaressi à cume u kvass Bolotova nantu à un prugettu, vale a risponderà chì 1 coperta. l. a meza ora prima di pranzi. Aghjennata gradualmentu a dosi à 100 ml. U cursu di trattamentu hè 14 giorni, chì deve esse ripetutu annu annu.

I prugetti curative di u kvass Bolotov à una celidine

A prupietà principale hè custituita in a limpieza di l'organi internu di slaghi, toxine è altri prudutti di decadenza, chì hà un effettu benefizièvule per u funziunamentu di u organismu. U travagliu normale di u stomacu, peristaltinali di u festu. Effetti minimizzati di e pratiche, cum'è cholecystitis, pancreatitis , gastritis, colitis. Parechje persone infurmatu una migliione di a visione, in particulare e persone cun vigilance. Reduce a pressione di sangue à migliurà u flussu di sangue è a vasodilatazioni, rinfurzà u musculu di u cori. Cleanses a pelle, assai malati di a pelle ricudete.