Cucine settimana di lignu cù e so mani

Truvate boni qualità à un prezzu assolutu, si tratta di furniture, hè assai difficiule. Hè sorpresa, i prudutti di lignu naturali, è ancu cun u disignu uriginale, l'orgogliu di ogni amadita. Questa ora vi cunsiderà cumu per fà una cucina sita cù i vostri mani fatti di legnu in a tècnica simplista, ma cun un accostu interessanti.

Una cucina di lignu ghjocu cù e so mani

Cumu fà una cucina di legnu in manu, andemu à vede l'esempiu di un grande cascheta in cucina. U principiu hè stesu per u restu di e so parte, a diffarenza hè solu in grandezza.

  1. Per cumincià cù e so mani, u travagliu nantu à una cucina sita da un arbre hè stata da un sketch. A vostra tarea hè di misura di tutti i parametri necessarii per u calculà a quantità necessaria di consumables.
  2. U primu hè di fà u quadru di a cucina setjata cù i vostri mani facuti di lignu. Sicondu i medizzioni, aghjustemu e parte di u quadru, pudemu aghjurnà u primu muru.
  3. In seguitu, retrace a basa di a porta.
  4. Questa hè a basa di u nostru asseccu.
  5. Sicondu i medizzioni chì avete bisognu à fà i muri di a cucina setjata da a leggerie, u so fondu cù i vostri mani. Avemu da riparà e dettagli tra l'omu di u metu invisibule. Per fà questu, facemu aghjunti in a carta, quasi anu longu u so grosu. Quand'omu installate i pruritori, entra da i buchi è esse invisibili annantu à u reversu.
  6. In più, avemu preparatu a parte di u partitu di a struttura, i ghjuvelli trà e partenze.
  7. Fixemu i guida per i boxes.
  8. Cu lu bastimentu finisci quasi. A parte sussurna di u travagliu nantu à a cucina setie da un arbre per i so mani hè l'assemblea di caseddi. Ùn vi scurdate di verificà tutte dopu à l'assemblea cù diagonali.
  9. Verificate u travagliu è installate e casellelli in i so posti.
  10. Un grande pannellu stampatu serà a tavola pettu di u nostru pettu.
  11. Hè u tempu di dà u nostru travagliu u culore chì avete bisognu.
  12. Pudemu installà tutte e parte in u so locu, è u travagliu nantu à a cucina di a cucina hè cumminata cù i nostri mani.