Whiskey in casa

U Whisky - un bevande alcochicu è assai forte, chì hè fatta di varii tipi di graneddu da tecnulugia speciale. Pudete ancu pruvà di cocilu. Sicura chì u zitellu resultante serà un pezzu diffirenti da l'uriginale, ma tutti i ciddi seranu cunfidendu in a so qualità. Quandu facenu u whisky, pudete usà centole, cebi, uva, frumentu o granu. U culore di u biacenza hè generale da u amaru bianu à marrone. Oghje vi cunsigliarvi cumu fà u whisky casero.

Receita di u sangue di a casa

Ingredients:

Preparazione

Per preparà u whisky in casa, aghjunghjeghja u granu à l'uparatu di u granu pocu, combina cù farina è vintu in una grande capacità di 50 litri. Poi pour la mezchea cun acqua foglia, fate un focu sottu una puchina è fate fassi feri preparatu da circa 5 ore, è muzzicanu pocu. In u risultatu, avemu bisognu di un sugliu di lattice omoogeneu. Dopu questu, apague u focu, cuzzu u panu cù una manta è lasciate u so cuntenutivu frémate lentamente à circa 60 ° C. Avà aghjunghje à u fustu di mischju, di maltu, mischjà è sia di a fermentazione per una settimana. A risposta risposta serà ungiata amara, ma hè normale. Utilizendu u discu fittizzatu, distillanu l'alcohol è ne valdi a buccia cù un filtru di carbone. Più avemu da scorri à l'buttigli, in u fondu ogni ghjornu chjappà uni pochi chicchi di rochetti è chjude l'aiuti. Spiecà nantu à a biera per un annu è dopu avemu a misura di a forza di u sumeri, chì deve esse à 40-45 gradi.

Ricetta per u viscosa di u biancu

Ingredients:

Preparazione

Allora, quarchi quarchi abbracciallu in un vetru di vodka è si stalla due volte unas horas. Allora aghjunghjite i ghjheriè naturali, u fumu di u liquidu, u zuccheroi di zuccherinu è u pourdu in moonshine. Eppo, quasi tuttu, "extract" o cuncintratu di questu whisky hè prestu. Avà cuminciate à dilute u mistieru resultanti cù u vodka restante, olfate è tastate u bè di nascita. Allora finite à travaglià nantu à u culore di u futuru Whisky. Ancu avemu digià avè alcatu un certu culore neutru, ma se vulete acquistà un beatu maiò sostatu è satuatu, aghjunghje i culori di l'alimentari. Hè tuttu, u vischì fattu di u biancu hè prestu!