"U Signore Ave": Greta Gerwig nantu à a so heroina è u modu di dirigenu

U ritrattu "Lady Bird" ci rici a storia di un adoloxisher californiu: i tempi di u so crescente è i primi passi in l'adultità, relazione incù a so mamma, i sogni è u primu amuri, u desideriu di sviluppà fora da a pruvincia in una metropole larga e hopeful.

In u centru di l'eventi

U direttore di a film, Greta Gerwig, riferisce cù u so travagliu cum'è un autobiograficu, ma ùn averia chì a film ùn hà micca abbastanza parechje l'eventi di a so vita:

"Sugnu spessu dumandatu quantu sta film hè nantu à mè. Vogliu dì chì sta storia hè assai persone per mè, ma questu ùn significa micca ch'e aghju vede ancu in u stessu avvene. Aghju scrittu è hà dimustratu ciò chì hè vicinu à a mo ànima, cumu aghju vede stu mondu è mi siento l'esperienze di e diverse persone. Puderaghju chì a cità di Sacramentu hè unu di e pocu cuncondinzii cù i fatti di a mo vita, ben, sicuru, a relazione cù a mo mamma, sò ancu assai vicinu à noi. Sò una persona attente, sò sempre interessatu in l'attitudini di e persone, i so sentimenti. I relazioni trà e mamma è e figliole sò sempre un tema per studiu è rifirisce. E mi piace u mo Sacramentu, ancu s'ellu sempre hà cambiatu à una big city, Los Angeles o New York. Ma ùn hè micca da un sentimentu d'insatisfazione, sò sempre attraversu l'azzioni, aghju esse à u centru di l'eventi è l'emozioni. Eiuiu à scrivenu assai tempiu, da 4 anni, prubabilmente. À primu hè statu ghjurnale, i mo noti, cù i mio sbagliati è difficultà. Avà pari tantu dulce per mè.

Chì stessu

L'attrice per u rolu principali di Gerwig cercatu durante un bellu tempo è, quandu si truvò, anu sempre a so firritari:

"Ùn puderia micca truvà a donna ghjustu per stu rolu. È cun Sears avemu truvatu in Toronto in u festival. L'aghju dettu l'script, è a avemu da leghje à voce. Aghju avutu subitu chì hè a mio heroina. U filmamentu accuminciau sulu un annu dopu, mentre aghju aspittatu chì i Sirsha per liberà. L'expectativa era longu, ma comu hè ghjustificatu! In u film, i più chjorni eranu impurtanti per noi. Avemu pruvatu à planificà assai cun cura. E discuttu tutti cù l'operatore, l'artista-dirittore è ùn hà prestitu. Tuttu ciò chì importa - da u culore di u wallpaper à i muri à u custituitu di u caratteru principale. A menzione in u cinema, vede chì i capelli è u maquillaje di l'attori in u quadru sò semprici perfetti, è dà l'impresa di contorsione. Vulendu tutti chì duverebbe aspettavule è aghjustate.

A cosa principal hè di ùn arruvinà u script

Dopu u so debuttu direttore Greta parla tranquillamente è recuerda chì ùn hà micca espertu di mette a filetta in u so script:

"Per esse onesto, ùn aghju micca veramente pensate. A cosa principal hè chì l'script hè bonu, per quessa, ùn hè micca a vergogerie di mostrarà. Quandu era prestu, aghju rivisitatu tuttu, riimintatu, è solu dopu chì pensu chì era digià piacevule à preparà per dirigì u travagliu. Ùn era micca una decisione simplice. Aghju avvistu chì u mo scrittore hè bellu boni è spoile o o arruvinà da a bad direzzione, ùn sia troppi prufunenti. Ma, dopu allu, sò longu pruvatu à pruvà a mo manu à questu terrenu è hà dicisu chì hè u mumentu adattatu per cumincià. In particulare da quandu nimu ùn si puderebbenu fiducia cun l'script d'altri. U fattu chì eru nominatu per un Oscar in a categuria di u megliu direttore hè simplicemente incredibile. Era stata ecstaticu. U fattu chì a film hè ricevutu più di postu, pruvucatu un orgogliu incridenti per mè è u mo travagliu.
Leghje ancu

Fallimenti in vita è professione

Ancu l'heroina di a film, chì anu ricivutu numerosi rinfrisioni per l'ingressu à l'università, Greta hà ricivutu spessu cuncessione in u so vita. Ma i diffirenzii di a zitate sò filusòfiichi è averia chì a vita, in generale, ùn hè micca una cosa facilissima:

"Mandatu assai appruvazioni à i culleghji è era accettatu, principarmenti in disciplini militari. Ma cù a professione attiva, tuttu era un pocu complicatu. Vogliu veru vulutu d'andà à una di l'escena drama, ma avutu mai avutu una invitu à qualchissia. Durante i mo studii à a magistratura, appreté à un dipartimentu di drama di u dipartimentu di l'arti. E quì sò dettu. Mi piace assai chì e persone chì si ricusinu micca, pudite avè vistu in i mio ochji è diventanu a vendetta. Ùn ci sia mai avutru rinunzià, ma ancu diventà un maniac, vai à u so goalu, ùn valenu micca. Avete a furtuna di a vita per scopra i boni, interessanti è talentu, da quale amparatu assai. Avemu tutti sò assai diffirenti, è per quessa a cumunicazione è l'esercitu eranu assai più preziosi. Socu sempre orguglioso di a me amici cun elle è sò sempre felice cù i so successi. "