Cumu nascì?

Ogni casu di u nascita di zitelli fora di l'istituzione medica, hè chjaru di chjamà annullamentu di emergenza. Tuttu tutti l'anzi da un trattu è andà veloce. Per quessa, à certe volte, ùn hè casi nuddu tempu per l'uspitalizazione di una donna incinta.

U nascita nascìu, chì deve fà?

Parechji spouses, affruntati di sta situazione, simpricamente ùn sanu micca cumu piglià u cunsigliu è fà fà. Per principià, pruvate à calmà a donna in prucissioni. Immediatamenti chjamate una ambulanza! Mentre chì i pratichi cuntinanu, u maritu pò massaggià u back, a zona di u sacru, è ancu i malatti, in particulare a so superficia interna.

Quandu e pratichi existente, unisce à i tentattivi - cuntrazzioni di i musculi pélviques, chì sò assai simili à quelli chì succeranu durante l'attu di difecazione, hè necessariu di metta a donna nantu à una superficia plana. E gammi sò intrezziu à e ghjinochje è di a ghigna, è sò turnati. A attenzione particulare devi esse pagatu à respirazione propria. Durante u bout, aumentanu u nùmeru di respiru è a so prufundità.

Prima di ripiglià a partenza da una donna in casa, cura cù cura di i mani cù un antisepicu. Cumu cumpatà perfetta à u saponu, dopu chì hè megliu trattà ancu u alcohol, in i casu estremi, vodka.

Dopu ci hè necessariu di rializà u trattamentu di a genitali esterni. Per fà questu, utilizate una sali di suluzioni di manganese. Dopu questu, pudete trattà e so pene, accuminciannu di u fold of the joint hip, à a cima di i cosci, cù solu di iodu.

Hè necessariu di vigilà cun vigilance un momentu quandu a tensione di u perineu si trova. Hè quandu a cunta cascà nantu à a cavità pervevulita.

Quandu si tagghiau u capu, l'appighjà immediatamente cù a manca u diritta, è l'aiutu ghjustu da passà i spalle. À u listessu tempu, a cima vene da a spalla. Hè assai impurtante ùn mancu avanti da l'avvene è micca di caccià u zitellu.

U restu di u troncu hè natu senza difficultà. In regula, da u tempu di circuncisioni di u cordone umbilicale, una ambulanza arriva, chì i so cumpagni, dopu avè sprimi, tagliò.

Cusì, ogni futuru babbu ùn deve micca solu sapè per piglià u pardonu di urgenza, ma esse preparatu per fà.