Jensen Ackles è a so mòglia aspetta per i gimelli

Stella di a seria "Supernaturale" Jensen Ackles hè prestu da preparà per sperienze a gioia di paternità. Questu ora hà da diventà un papà cura per dui figlioli in una volta, perchè a so muggheri, l'attrice è u mudellu Dannil Harris, porta dui figghi - un zitellu è una zitella - sottu u core.

Inesperatu

Quandu Jensen Ackles è Dannil Harris, chì eranu già crià a so figliola Justis Jay, vulianu avè un altru figliolu, ùn puderanu micca pinsà chì a so famiglia sughjireghja subitu in più di dui persone.

Foto cù significatu

L'attore di 38 anni di sta nutizie dinamicheghjanu à i so seguitori, affissante in Instagram una figura grafica, chì detica cinque parigli di stivali colti di cowboy.

I paesi più grande pertenenu per ellu, altri à a so sposa di 37 anni, ligeramente più chjuca, à una figliola di 3 anni, è vicinu à elli sò parechje parechji picculi stumpi novi chì aspittàvanu l'aspettu di i so patroni. Ghjudicate da u culore di i scarpi (rosa è blu), u pare parechje sessi differente.

Leghje ancu

Tuttu u so pianu

Dunque agghiuntte, Ackles videndu u cumpagnu di cumpagnu di a vita in u 2004 in u settore di u ritrattu "Zavarushka in the Clown", in u 2010 l'amanti si n'andò à l'altare, è in 2013 dani nascita à u so primu figliolu.