Julia Mikhalkova - photosession "Maxim"

Julia Mikhalkova-Matyukhina hè natu u 12 di lugliu di u 1983 in a cità di Verkhnyaya Pyshma. A picciotta era figliolu dinamicu assai energicu, hà assai volte un ghjornu per cambià i putenzi è visitanu i clubs sportivi di "no girlish". L'ambizioni di Julia hà purtatu à u 10u scopu à u televiduu locale. È digià in u primu annu di l'università di u maestru, hà ghjucatu à u gruppu KVN, bè, è issa Ghjulia Michalkov hè cunnisciuta com'è l'unica parte femina di u spettaculu umoristica "Ural pel'meni". In u puramente masculino "Pelmeney" Julia si comune, hè a sola ragazza chì hà sappiutu di stà in l'squatra per più di 4 anni. In più di cumbugliuli, Julia tocca à u teatru è hè u fundatore di u Centru per u correctu è bonu discursu "Rechevik" in Moscu. U l'obiettivu principale in a vita di una attrice è u presentatore di TV hè di diventà ministru di a cultura. Doppu a carriera di l'attrenda in seriu, Julia ùn pensa sempre, allughja un locu per i sogni di i zitelli, anche si tocca roghjetti episodichi in parechje filmi.


A fotesiacci franculugia di Julia Mikhalkova

L'annu l'annu, Julia Mikhalkova hè statu invitatu à un ritrattu di ritrattu eròticu in a rivista "Maxim" di i ripertorii populari è diventenu un adornamentu di a tappa generale. Questa era a prima rettrazioni di foto in u stilu nude , chì ùn pudia micca micca scumbà tutti i persone chì ùn sò micca indifferenti à a creatività di a creatività. In parallelu cù a sessione di foto, Julia Mikhalkova hà risposti risposta forti nantu à a vita prufessiunale è persunale, annantu à i costi di ricunniscenza è di piani per u futuru. In u televigente "Ural Pelmeni" a zitella hà una figura di una persona più bella, ma in vita cun ellu hè interessante per avè una conversazione, hè assai faciule per cumunicà è hà un bon sensu di l'umuri. Mentre Julia ammessa stessu, i bisogni assistanu assai in a vita, cum'è sempre in vista significa diventà un participatore involuntariu in diverse chisme di gazzetta. À u tempu, a zitella hà acquistata immunità versu l'invenzioni di i periodisti è di l'umuri risponde à e quistione nantu à u "maritu" o "diamanti". Hè u costu di a prufessione, dice Julia, ancu chì u squadra di "Ural pelmeni", cumpostu di 9 omini, ùn ùn piace avvenimenti glamouri, induve puderebbe torna un novu illuminà è propiaritsya. Ma e donne sò e donne, cusì Ghjulia hè presu spessu pà dumandà ghjunghje à fà spiegà u so vistimentu novu. Quandu ci hà dumandatu cumu si travaglia in a squadra di l'omi, induve tutti l'attenzioni ci hè focu annantu à l'unica ragazza, Julia dice cun umuri ch'ella hè a furtuna di travaglià cù una persona creativa chì u so pensamentu sò l'umuri è i chjudi. Prima, Julia osservò certi limiti di cumportamentu trà a parte maschile di u cullettivu, ma eventualmente avvisti chì, per i zitelli, ghjera una parte integra è alcune alcune reachu ridículu, per esempiu, spessu a zitella sona a frasa: "Let's go otloyem", è u gruppu bagnu è solu à a porta tutti avianu capitu chì qualcosa era falatu. Issa Julia pò ancu aduprà di cambià a so robba in i participanti di u spettaculu, perchè tutti anu allungatu durante u tempu di u travagliu in equipo. Malgradu a bellezza è a feminità di l'attrìzia, a ragazza era "u so cumpagnu", ma questu situ di l'affari parece suit to all.

Vita particulare di Julia Mikhalkova

In particulare in u ritrattu eroticu di a rivista "Maxim", Julia Mikhalkova hà pruvucatu un interesse vigoroso in a so vita persunale, perchè micca ogni amatori serà felice cù l'idea di mostra a so fidanzata à millioni di curiosi. Ma Yulia spiega chì a so meza, diputatu di a regione Sverdlovsk Igor Danilov, ùn hà micca impurtante à tuttu, è ghjera accustatu à u statutu pùblicu di l'attrice. Sembra chì a zitella hè in seriu in amore cù l'Igor, è anu prutezione un futur cumuni. Per u sviluppu di una carriera è a vita persunale, andemu da guardà è guardà nove sorpresa è risultati di foto cù a participazione di Julia Michalkova.