Gucci Collection Spring-Summer 2014

A primavera hè ghjustu cumparatu in tuttu u so splendore, ma assai disinfestori munniali anu travagliatu annantu à a riccolazione di primavera, chì hè statu prisintata in un desfugliatu in Milan. In i so opiri, u direttore creatore di Gucci, Frida Giannini, cuncintrau in sportu chic in vestiti .

Gucci è a moda sesta primavera-estiu 2014

L'elementu principale di funzione in a so cullezzione era u bustu primu cù strisce cuncerti. Quessi intricacies sò noteu micca solu à u pettu, ma ancu in u spalle. Cusì, Frida in absentia garante a comodità è comodità tramindui in u sport è in festa in u club.

Fans di sport chic in vestiti attentativi prestu prestu à l'attuali un'articulu più notu chì hè una di a fundazioni in a cullaburazione Gucci 2014. Hè nantu à a reta, chì also s'assumiglia una forma sportiva.

Intantu, certi mudelli di a racoltazione anu un raro cunnessu à u kimono orientali. Kimonii originali è eleganti anu pussutu di serpenti nantu à e manichi è di suttili nantu à u collu V. Un cutu francu à u pittagiu hè a tradizione di parechji di l'armate di a racolta.

Espertizzioni ferma sò u vestiti pliegliati di una sfocatura brick è brusze incù modelli intricate, disorbulamente decoratu cù una striscia brillanti. Oghjei d'oru è viole sò state un luce extra à l'outlet. I jacrizii traslutuschi è ghjuvelli anch'i chjusi, si riuniscenu nantu à u turmiu, ponu diventà un sognu di qualsiasi fashionista questu annu.

Tuttu questa bellezza di primavera è stile hè cumplementata cù stunning accessories. I punti di u focu di u Gucci 2014 fighjanu era bracciale di metallu, saccu di saccu o accesorii fatti di coghju di i rèttili, è sandali cù moltu chjappu per cumpia l'identità logica di i mudelli. Alcuni sacchetti sò stati ammulati cù una farra larga.

Semu devi esse nutatu chì in a cullizzioni Gucci u primu l'estiu 2014 a cura particulare hè pagatu à i tessuti metallizati. A cullizzioni di vestiti per a photo shoot for the advertising company Gucci Resort 2014 fù presentata da u mudellu rumanu Andreea Diaconu. Fotografiati in u sfondate di fantasticasi siate sò i famosi famiglie Mert è Marcus.