Cumu insignà à u zitellu u ricitari ciò chì lea?

Correge rimpruverete u testu hè un travagliu difficiulmente cusì, chì micca micca tutti l'adulti ponnu affruntà. Intantu, in u periodu di scola, sta capacità hè assai impurtante è necessariu, postu chì u sviluppu di u zitellu in u core dipende da u so sviluppu. In questu articulu, vi diciaraghju cumu pudete insegni à u zitellu u ricu ciò chì hè stata leghju, è sguardi nantu à i punti più impurtanti, interessanti è utili.

Cumu insignà à u zitellu u ricitariu u testu di leghje?

Per insignà u zitellu cumu ricuèghjite a leghja, pudete utilizà a seguente sezione d'azzioni:

  1. Parrannu u scopu. In prima, avete leghje u testu tutale è capisce ciò chì u so significatu hè.
  2. Sezione in i stages. U secondu passu hè di dividinu u testu in e fasi è cunsece appartene da l'altri. Hè megliu di leghje u teste propositu nant'à i paragrafi, in casu si sò troppu longu, ogni passu deve esse ridutu per 4 a 6 linea.
  3. Enlightenze u principale. In ogni di i parti di u testu, ci vole à marcà l'idea principale è a riflette in una frase, chì duveria esse di u massimu di 7-8 parole.
  4. Dove un pianu. Da i suggerimenti ricevuti in u passatu previstu, hè necessariu di attrezzà un pianu di testu.
  5. Redefinazione. Ogni parti di u testu restu deve esse distinatu à l'altri palori.
  6. Cumunicazione. Finalmente, in l'ultimu passu di a frase, avete bisognu à cunnette cù l'altri, avè ricevutu à u risultatu un breve sanu di u testu originale. In questu casu, se a paraprazione finita pare esse troppu longa, proposti chì ùn sò micca di impurtanza decisiva per a trasmissioni di u significatu principalu deve esse elettu da ellu.

Dopu à 1-2 ore, u retilling du textu duverà esse ripetuttu, perch'ellu si mantene in memoria di u zitellu durante un longu tempu. In questu casu, se i figlioli maiò pò fà stà solu in l'ultima tappa, i studienti novi avissiru ripetiri tutti l'azzioni di u principiu.