Fun n'à 1 di aprile à a scola

L'1 di aprile, quasi tuttu u mondu celebrà un festa felice - Ghjornu di risate, o Fool's Day. Di sicuru, u ghjornu ùn hè micca un capu di ghjornu ufficiali, ma assai persone ci dà a so daveru è aghjunghjenu i so amichi, i culleghi è i parenti vicinu. Hè sopratuttu ch'è piacevule à questa festa à i zitelli, postu chì tutti sò più chì l'altri piatte e riri.

Tradizionalmente, hè cumu usu di urganizà belli ghjastiti annantu à u ghjornu di Razza, chì vi darà assai emozioni pusitivi à tutti i participanti. Di sicuru, l'1 di aprile in ogni scola o istitutu ùn faci micca senza belli è tutti i belli.

Malgradu u fattu chì in questu ghjornu, da e grande, pudete fà ciò chì ti piace, avete dettu cun vigilazione. Cusì, i belli è belli l'1 di aprile à a scola ùn deve esse offensiva, perchè tutti quelli chì participanu micca in elle ancu devenu esse ridículu. In questu articulu avemu dettu ciò chì pudete pinsà nantu à u 1u d'aprile à l'scola, è offre idee per interessanti disinni.

Cumu pudere di ballà u 1u d'aprile à a scola?

Ci hè un pocu di scelte per dà emozioni pusitivi à i vostri cumpagni di scola è i duttori, è per falla so sordi. In particulare, per ghjucà e so cumpagni è i duttori u 1u d'aprile à a scola, pudete aduprà chjosi cum'è:

  1. "Gran premiu". Preparate un rigalu è mette in una casette, è accede in densamente in foglie separati di carta colore o impregnatu da u numeru di zitelli in a classe. In ogni chjappu per pudè scrive una felicità jocosa in a festa, un desideriu gustu o un ghjocu cortu. Mandate un donu à unu di i vostri cumpagni di scola è dumandate di sparà a prima partita, è dà u pritatu à u participante avanti. Allora, à turnu, i carusi tiuranu sprezzanu u wrapper, ma ùn avè micca righjunghja in u prublema stessu, cum'è l'ultimu figliu sarà obligatu à dà à l'autore di u manifestazione. Sembe un besta d'insulte, hè micca? Hè per quessa chì avete bisognu à scelta u regnu drittu, per esempiu, una casula di bombons, cù quale pudete trattà tutti l'amici è riri cun elli.
  2. "Sia scis ùn andà ...". Cogliu l'ochji à u to cumpagnu di a classe è dumandate ch'ellu si stalla in u core di l'aula. À u listessu tempu, in ogni di e so mani, è ancu sottu ogni inserto insertà un match longu di u mantellu. Dopu questu, dumandate à u disgrazziatu: "chì mesi hè questu?". Eppuru, risponde à "April". Chì duvete dumandà: "Perchè andate in l'esca?" U risu è u risicu di i carriganti di i cumpagnie sò dettu.
  3. «U teatru maguficu». Durante a lezziò, piglià una carta neve, scrivi nantu à ellu "In u tettu di u frasinu" è dì à u viaghju, è avete avvirtenu chì dopu avè lettu u detti à u prossimu studiente. Ddu sciccareddu, cumpresu, anu pulitizzà u maestru, perchè ùn saria micca pussutu d'intende ciò chì hè sbagliatu, è perchè tutti i zitelli visu à u tettu.
  4. "Songbirds". Pudete ghjucà u vostru maestru prediluguu. Agree cù cumpagni chì, durante a lezziò, ùn avete micca leghjite i risposte à i dumanni, ma canta à u motiu di canzoni famosi di i zitelli.

Induditoriamente, i più belli belli nantu à u 1u d'aprile à a scola sò impromptu. Fate a vostra imaginazione è a imaginazione, ma ferma assai cura di ùn offentà i vostri amichi è amichi.