Hugh Grant hà datu una entrevista franca nantu à un episodiu piccante di u passatu

In vista di u sonu sonnante è sempre posittivu Hugh Grant, hè difficiule di crede chì questu pane pò ... patate! In a so recente intervista franca cù CBS, l'attore inglese, senza cumpurtamentu, cuntò di i prucessi per quale ellu avia passatu in u 2007.

Ciò chì, in fattu, hè surprisante in quì u Signore Grant li disse à i repertorii di qualchi dittiti di a so vita persunale? U fattu hè chì sta famosa hè prova di mantene a sfera privata sottu un cuntu di vigilante. Ellu disputava cù i paparazzi, i ghjurnalisti è editori di u glossu chì l'hà permessu di scrive l'articuli nantu à ellu o piglià una photo chjaramente. Vechja? Forsi! Invece, pò assicurà chì l'attore cambiò a paternità, addivintau più sentimentali è più accommodati ...

Leghje ancu

L'estrema di i films "Bitter Moon" è "Amore cù Avvisu" ammettiu chì hà sappiutu un di gravuru nervu seriu in u 2007:

"Tuttu u passatu un'espera. In u pianu chì seguitanu e Maldive, eru "coperto". À u primu mi sentia inquiet, è da poi li lacrimi di i mio ochji. Ùn pudia micca impedisce queste freccia di chiancinu! Questu durò durante trè simani. Nunda hà aiutatu à mè: ùn puderebbite cuntrolate adupratu è affruntà cù e primi elementi nantu à a mo stessu. Finu à i lacrimi, assulutamente tutte sguardi! Pruvatu tripsi à u terapeuta è l'ipnosi, ma tuttu era in vain.

Passendu à purificazione cù i lacrimi, u sistema nervuariu di l'attore hà tornatu à u normale, cum'è se sè stessu.

U Sigritariu di u Polichinel

L'attore ùn hà micca dettu ciò chì puderia riesce cusì un forte deterioru in a so salute. Eppuru, quiddi chì sò familiarizati cù a so biografia pudèbbenu esse risoluzzu stu puzzle: hè tutta a splutazione di Grant cù a so amante, una leone secular, Jemima Khan.

No wonder di dì chì u tempu hè u primu sanatoriu. Signore Grant cammina in bachelor's; ma hà pigliatu i cura di l'eredi per gloria. Avà hà quattru figlioli: dui di l'attore Tinglan Hong da a China è dui di u produttore Anna Ebershtein da Suviè.