Distillazione di tulipani à u 8 di marzu

Quale hè chì hà mai veneratu l'imaghjini di un pratiche tutale di tulipani? Beauty indiscribable, right? È cumu vo vulete in vigilia di u 8 di marzu, per crecià tulipani nantu à l'accusentu per u vacanze, cusì chì a neve fora di a finestra, è nantu à a finestra una ciamone scelta di petali. Ùn crèdi micca chì saldarà? Pèntimi, ancu s'è avete micca impegneratu à u tulipanu è ùn anu micca familiarizatu da a nuzione di "furzà fora", pudete cultivà boni fiori da u 8 di marzu. Eppuru, puderete manghjà i furzà lampi di i vegetali, ma questu hè assai assai prufessiunali. Ma ùn anu a paura di utilizà per u furzà di i lummi in tulipani è cun elle pudete avè u tempu d'avè un giardinu di fiore da u 8 di marzu. Allora, chì deve fà?

Cultivazione di tulipani à u 8 di marzu

Sì avianu esse stati cumprendini tulipani fiore da u sillu di a finestra in u 8 di marzu, da elli si deve esse ghjustu da u vaghjimu, u tempu di a pianta hè d'ottobre-nuvembre. Hè impussibile di dì chì e numme pricate, questa fugliale hè individuu è in cundizioni ugguali, un bulbu seranu piacevuli cù fiori da a fine di frivaru, è un altru da u principiu di marzu. Lampi in lamperi in ceramic, sopra i bulbi 2-3 volte. Sì i pieni sò novi, ci anu bisognu di mancià un ghjornu in acqua per prevene i radichi di e bulbi da infettate. In i cottus disposte per a terra, sottu e tine per un centru di centime. In a terra cuntenente moltu lampi (sulla 1/3 di u liberu da u pianu), pudete variate in u pote, ma di manera chì i lampadiei ùn tocanu micca l'altri. A terra hè pocu acquessu è postu durante 6-10 settimane in a frigorifia nantu à u bassa. I pomi ùn aghjunghjenu micca (polietileno), perchè i buchi ùn puderebbenu. Quandu ci sò vintu sproux nantu à u verghjuggulu, un paru di centimetri longu, i petti cun lampadini piglianu u so frettu è i mette in a luce. Avete bisognu di u lume, nò u sole, altri di i tulipani vi vede solu e foglie, ma micca i fiori. A temperature necessaria per i culori in questa stage hè di 10-15 ° C. Doppu quasi 4-6 settei, un cappidduparatu, chì prestu prestu in una bella fiore.

Tuttu u tempu, mentri aspetta un sproted verde è mandli, avete bisognu à verificà chì u sughjettu in a pignata hè sempre ùmolu, ma micca humede. In casu, eccu, pocu annualiatu cù l'acqua, è u moffa appareva nantu à a terra, deve esse sbulitatu cù cura è di tazze di terra fresca. Inoltre, i tulipani seranu grati, sè ùn vi scurdate di nutreghje pericamenti cù fertilizanti per i piatti bulbusi.

Tulipani anu spusatu, chì fazzu?

Eccu, quì hè l'uggettu, i tulipani sò cultivate da u 8 di marzu, hè ura di cutà. Avà ùn avemu micca dì chjalli corsi per sceglienu un bouquet, ma preparanu a cipolla pè a prossima fioritura. Hè chjaru chì questu annu ùn avemu bisognu di stà à fioru di sti lampadini - l'avemu engastatu cù a primavera, chì u cundò vicinu à casa. Ma a prima prossimu u tulipanu fiori novu, ma micca cum'è prima, ma in parechji anni si ritruvaranu. Allora, dopu à a distillazione, i fiori ci sò pietà è cura l'elli. Semplistisce, sguassate i pedunculli, lasciante e foglie è fertilice è l'acqua u tulipanu, finu à chì e fade. Dopu chì u lampu hè struitu, saccu, seccu è almacenatu in un locu seccu è frescu finu à a cascata. In u vaghjimu pruduce u focu in u giardinu. Se ci hè un desideriu di ripetirete l'esperienza di furzà, questi quì dichume lampati, cum'è dichjaratu prima, deve esse datu un annu o dui per reste. In seguente in a primavera, nota i pedunculli più forti è tagliate cù un cuteddu, finu à chì i pomi principianu à tacchienu. Hè necessariu per chì u bombe ùn hè micca passatu nantu à a fioritura, ma hà u fornitu necessariu per a distillazione. Quandu e foglie sò morti, i làmpiani sò excavati è arregistrati per 2 simane à a temperatura di l'ambienti. Dopu avè rinfriscenu in a calaille di fondu di a frigorifera prima di scalu.