I ornamenti di u listinu cù i so mani pà i principianti

Stu materiu per appruverisce i prudutti di cunfisazione cum'è macchrittu hè statu assai cuncessu per un tempu largu assai, ma anu sempre in una popularizazione ricca. È questu compendiu, perchè u listinu hè guardatu per un bellu pezzu, hè assai còmicu di usà, di plastica è hè pussibuli di distrughje i più intricati dati di u decoru, facenu a superficia di u pastore perfectamente lisu, è ancu com'è comestible. Ma u nostru articulu di l'oghje per quelli chì sò ghjunghjini i so cunniscenza cu stu materiale cum'è masticu. Quì avemu dicu è dimustrà u mecanismu per creà unu di i ornamenti più simplici da u masticu.

Un dicurazione simplici per un pastellu di masticu cù i vostri mani. Una classa maestru per i principianti.

Per una donna simplicemente, seremu bisognu di: masticu biancu, masticu rosatu, tintu rosatu, vetru, foil, scissors, pinzelle, pezzi rotanti, bè perli, stagni ready-made, una forma di tagliata in forma di una fiore o stencile è un cultile, spazzole, pezze d'escuma spessu prununzate una tecnica), è un bastone di mudillari o qualsiu alcunu allargatu cù una cingola rotonda, per esempiu un manicu.

In un vetru nantu à a cima ponu un pezzu di lametta è un faschulu in coru.

U masticu hè inoltu in un capu finu è da u listinu rosatu, aghjustemu a fioritura. Sì ùn avete micca una forma, fate cù un cuteddu o un tiseiu cù un stencil. Avà, cù un alloghju à tinu sanu, passammo à u latu di i petali, perchè chjappà, perchè diventenu ligeramente ondulati.

"Oghje" a pontama nantu à un vetru, è alzate li petali, chì pusendu sottu i pezzi di scuma. Pudete ancu aduprà chjosi di filu da scogghi fora.

In u listessu modu, aghjustemu un fugliellu di magicu biancu.

Pudete copre cù brillo pearlescente, fate ancu ribelli ondulati è aghjie da a prima pittura rossa, solu scucchendu a cunghjunzione cù l'acqua. Sottu i petali, sustite ancu sustrati.

Scurciò un fugliale rosatu chjaru è fate tutte e so manipulazioni cum'è cù e precedenti.

Da un putrezzu biancu scurciò una piccula bola è scattènninu a piccola, per fà un dettuè parechje à una tableta. Cucirate cù l'acqua è sprinkle cù perle, aghjunate in u centru di a nostra fiore, ancu cù l'aiutu di l'acqua.

Avà cù l'aiutu di u pince chì inserisci u stamens à u centru di u fiore. Puderanu cumprà digià listessu o fattu da a ligna, PVA pittura è pittura.

Nantu à u lavu, fate un tinglado rosa è poveru u centru. Fighjemu u fioru secondu in questa position per almenu un ghjornu, è dopu avemu trasferitu à u pastore.