Cumu insignà à u zitellu per risolviri prublemi in matematica?

No tutti i sculi juniori cum'è matematica. Prima, spiega à u zitellu perchè hè impurtante per esse cunte, aghjunghje, reste, etc. Per esempiu, dite chì ùn pudete micca cumprà nimu in a tenda, se ùn cunnosci micca u matematiche, perchè per ogni pruduttu chì deve pagà un certu ammontu. E per chì avemu bisognu di cunniscenza di a geometria? Cumu custruisce una casa senza misura? Se sapete a talla di u brique è a casa chì sarà custruitu, pudete calculà quantu bistrò necessariu. Ancu una cammisa ùn pò micca esse cose, senza sapienza a talla di e maniche è à chì angolo sò stati à u pruduttu principale. E cunsiderate cumu fà insignà à un studiente junioru per risolviri prublemi in matematica.

Algoritmi per risolviri

À u core di qualsiasi cumpagnia hè una situazione di vita chì pò cumprende è interessante per un zitellu di una certa età. Cunsiderate a manera di insignà à un zitellu per risolviri prublemi in matematica.

Per u principiu di u zitellu hè necessariu di insegni à risolve l'esempiu matematicu per cunsulà a cunniscenza di a tabella di multiplicazione, per esse cumpitenzi simplicitati di l'addituzzioni, di restu, divisioni , multiplicazione. Quandu u so zitellu hà capacità matematiche di basa, cumincià à risolve u prublema. Hè da esse di sti azzioni:

  1. Unghjunghjendu u cuntenutu: leghje a cundizione, analizà i parli micca intriscrivibbili, ripetendu a cundizione verbale (aiutà u zitellu, interrugà davanti questieri).
  2. Solució di u prublema: una manifestazione breve di a cundizione, u disignu di a suluzione in forma di schematicu, schematicu o gràficu.
  3. Verificazione di a correcità di a decisione: una spiegazione di u cursu di l'azzioni è a validità di a so scelta.

Per esse u zitellu per cumprà megliu u cuntenutu di a cumpagnia è l'azzioni necessariu per a so suluzione, fate un sicuru d'utilizà a cuscenza visuale - disinni, toli, diversi oggetti, etc. Sì, se u studiente stessu gràficamente capisce a cundizione.

Hè assai utile chì u scuola di junioru hà amparatu cumu per cumprà a cumpagnie di cumpetenze in modu indipendenti per sta decisione. E hà culligatu a trama cù a so vita è l'osservazioni. Questu avete da aiutà à cumprà megliu l'impurtanza pratica di i prublemi matematii, a so struttura è i metudi di suluzione.

Pigliate cumu insignà à un zitellu per risolviri prublemi cù e ecu. A so suluzzioni ha sta secunna:

  1. Scuperta quellu chì ùn sanu sanu trova: summand, decrement, reste, multiplier, divisible o divisor.
  2. Eccu avere ripetite cù u zitellu l'azzioni simplici cù l'aiutu di tali schemi:
  • Determina a manera di truvà a ignurita;
  • Pigliemu a decisione è u commenta in altru;
  • Verificà a curretta di a suluzione: sustituisce a risposta per u unknown. Se i numeri numeri si sò ottigati nantu à e parte di u liceu è di a direcia di l'equazzioni, hè da esse risolse bè.
  • Cumu insignà per risolviri prublemi nantu à a geometria?

    Eccu l'algoritmu di azzioni:

    1. Lighjuremu è capiscenu a cundizione: cunsiderà dinò qualchì ciò chì hè datu, i.e. chì oggetti sò indicati è quale hè a relazione trà elli.
    2. Sugiate un disegnu è denota l 'uggetti (linii rini, ringii, etc.) nantu à quì; Se elli fostu ci sò u stessu, ne avemu marcatu: segmenti ugguali - cù u stessu modi, i cantoni - cù i stessi arcati.
    3. Ricurdamu i propietati basi di a figura in u prublema.
    4. Basatu nantu à ciò chì hè datu, truvamu u teorema da u libru di testu, chì deve esse usatu per a suluzione.
    5. Pigliemu a decisione in detail cù i cumandamenti.

    A più impurtante in risolve i prublemi geometriali hè di truvà u teorema desitvatu. A prucedimentu da u fattu chì un teorema vense custruitu da l'uggetti è l'interrelazioni trà elli, ùn sarà micca cusì difficili per truvà i necessità per una sorta particulare.

    Cusì scambià a manera di insignà à un zitellu per risolviri prublemi in matematica. Teach your child with patience, perchè a matematica per i zitelli ùn hè micca un subjecte faciule.