Tempura: ricetta

Tempura (o tempura) - una categurìa di platti da u pesciu, verdura, mariscos, coccia in una manera speciali, assai populari in a cucina japonaise: sò dipped in pasta è frittu. Per coccià u Tempura, utilice una farina especial. Serve tempura con salsa sputichi giapponese.

À l'urìggini di u pranzu

Lu nomu Tempura veni da a parola portuguesa tempora, utilita da i mortiarii Jesuisgiati Portuguesi, chì eranu i primi Europeani per vene in Giappone in 1542. Missionarie cù a parola "tempora" denotavendu u periudu di u viaghju. Duranti i ghjorni di sdighjunu, era pussibule di manghjà pezzi, mariscavanti è verdura, è unu di i manere di preparazione di sti prudutti ci anu a freccia. U japonau adduzzu questu metu di coccia da u Portugallu, è a parola intrinu in a lingua japonaise com'è u nome di un gruppu di pratiche cottu da questu modu. C'avemu devi esse nutatu chì, prima di l'apparizione di u Giappunesi in Giappone, i giappunisi ùn anu micca usatu un metu quantu u frittu in l'oliu. Eccu, l'eurupei anu influenzatu u sviluppu di a cucina naziuna ùn hè micca u megliu, perchè a frebba in l'oliu ùn benefica micca à u corpu. Però ... tempura hè assai gustosa.

Chì hè fattu tempura da?

Tempura hè fatta di diversi prudutti: tempura shrimps (tempura ebi), u calamari ponu esse preparatu. A tempura Banana hè ancu un pianu assai nontrivial. Tempura hè tradiziunatu da u pesciu, l'altri frutti di mare, l'asparagus, coliflor, pepite, frutti, menu spessu da carne.

A suleddi

A tempura hè priparata da ova, farina speciali è acqua fredda. A farina di Tempura si compone di una mistura di rossu è di farina di granu, è ancu di fiocenu è di salitu. Tutti l'ingredienti ùn anu chinuzzu, sò solu liggeranu un spiccu (micca intensivu). A consistenza di a pezza hè stata cum'è una crema fresca fina, deve esse luminosa è aria, cù biminelli burbichi.

Tempura cù i pesci

Ingredients:

Preparazione:

Quandu ughje u pezzu, aghjunghje 1 cuppa sopra à u vinu ligu. Fate una farina cù u biancu, u vinu è di ghiaccio. Merce, ma ùn puderebbenu micca. Taglià tagliate pezzi è pomi dolci in pezzi petite è cipudine. Pour l'oliu in u calderone è porte à foglie. U pezzu, u pezzu è l'aneddu di cipolla sò ghjustu in bagnata, dopu a quale si trova in pettu fruttu (oliu biancu) è frittu rapidamenti finu à u doratu. Idealmentu, a fetta friulana hè tenuta cù i palazzi, ma puderete aduprà una sprimera cù noisy or chef tweezers. Fritto mette nantu à un napkin. Sicondu l'idee di u Giappunese, a tempura hè cunsiderata chì hè stata coccia perfetta, chì, cù l'alimentariu, pruduce un cruci di pezza. Semu devi esse nutatu chì u principiu prublema prima in una cuncetazione fritta di batti ùn pò mancu avè u tempu di calà. A temperatura di l'oliu durante a frebentale hè sceltu per ch'ellu ùn impregnate a pezzu, ma micca u pruduttu principale.

Ci hè ancu una tecnulugia alternativu: u pruduttu toru primatu hè in uppusizione com'è un rollu primu, fasgiatu in un pezzu è frittu, è poi tagliatu in taglioli.

Servitemu cun una insalata di raquched daikon è sea kale (assicuratu cù mantra), cù rossu staghenu, wasabi è salsa di soia. Pudete servisce un sacco caliente o whisky.