Alimentà e racini

Per vindà u raghju dilettante sò cuntentu, a pianta deve esse bè è tempu per alimenta. Tipi d'alimentazione di dui uva: razzi è foliar. Sì l'azuralla fertilizante di e raccogli hè cunsideratu fundamentale, u principale, questu ùn significa micca chì u foliar ùn hè micca necessariu in tuttu. U fattu hè chì stu tipu di fertilizazione vi permette di rispundà davanti à e cose è a cundizione di l'arbuli, cum'è l'effettu di a fecundazione hè notevili immediatamenti.

Foliar top dressing

Semu devi esse nutatu chì u vestitu foliar di uva hè più spessu cumportamentu in l'estiu, mentri l'arbureti ci sò foglie. Questa prucedura permette di migliurà a migliurà di a vigna, perchè i macronutenti sunnu assurvuti da i foglie immediatament dopu u trattamentu. In ogni casu, l'ingrossu di sustegnu utili tramandatu da e foglie hè insignificante, per quessa, cum'è un'oliu, u viscose foliar suprani sò ineffettivi.

A più indiscutibili di stu tipu di vestitu suprana hè chì u zincu, u ferru, manganesi, necessariu per a pianta, quasi si aghjà immediatamente à u tarrenu durante l'applicazione di l'arricchinu, perde a capacità di movimentu, questu ùn entrunu micca o entrate l'eranu in quantità insu.

Excelente nutrimentu in u mercatu cum'è quelato di ferru, quelato di manganese è altre preparazione in a forma di quelato.

Root feeding

Comu chjaru esse cose, ùn hè micca manera megliu d'alimentà uva chì u mètre raciale. I fertilizazioni devi esse appiicati à a prufundità di a cusidera raghja (30-40 centimetri). Ùn vi scurdate micca quandu dopu a fertilisazione di u raghju cù cinni, mullein, fette di pollo o solu soluzioni speciali di a pianta, hè necessariu di acqua abbastanza! Hè ricumandemu per aduprà un analizazione di terrenu in anticipu per evitari a mineralizazione excessiva di u tarritoriu.

I termini per introducing dressing supplement

Sicura chì u timing di u zite di uva dipende direttamente da e cundizioni climatichi, cum'è u tarritoriu, a variità di a pianta. Per latitudini mediani di u nostru paese, pudete furnisce l'alimentazione da u schema di seguente.

  1. U primu vestitu basatu principale hè à u principiu di primavera, quandu a vigna hè in u stadiu di chiancinu. 15 grammi di urea o nitrat ammonium, 10 grammi di sulfate di potassiu, 20 grammi di superfosfatatu (extract) è 5 grammi di sodiu sò aplicati per metru quadru di terra. Dopu à quessa, l'arbureti di uva sò reggiati abbastanza.
  2. Trè simane dopu à vultiscia, accumincianu a usu di a secunna top raviata, appiecendu i stessi fertilizzanti, solu per u nitru di ammonium. Nota, durante u prucedimentu prima di vena, vi pruvucarà a perditura di i ovari!
  3. Dui ghjorni dopu, hè cunsigliu per aduprà u vestitu foliar di uva cù cinni è fertilizzanti, chì prumove a polinzione di l'ovariu (humisol, acidu boricu, chlore di potassiu, sulfate di zincu in forma di solu solu). Per assicurà chì u fertilizante ùn mancanu fora di e foglie, aghjunghje l'additivu (per esempiu, a glicerina) per i suluzione.
  4. Dopu a fioritura, pudete passà un tercu pensamentu di racini per assicurà u megliu crescente di baga. Utilice solu suluzati di zincu, manganese, cobalt in dosi indicati nantu à i pacchi di preparazione.
  5. Duranti u crescente di crescita di uva di u baccelli perchè u sensu novu à impone l'alimentazione di l'uvestu di a raghju. Utilice e listesse droghe chì sò ricumandati per u sicondu principale supranava prima.
  6. Per l'arburi d'inviu deve esse fertilizatu da superfosfati, sulfate di potassiu o kalimagnetesi, cumminendu cumprà capunanzu cù l'irrigazione d'acqua.

Se ùn site micca sicuramente sicuru chì fertilizante è quantu deve esse usatu per una varietà di razza particulare, hè megliu ùn abbia da esse travagliatu. Dopu tuttu, a migghiura migliura hè megliu da a so assenza in tuttu. Cantità eccessiva di fertilizzanti pò purtà à a morte di l'arburu.