Teaching English à i zitelli

Parechji parenti vanu chì i so figlioli pà cumincià à imparzià inglisificatu quantu pussibule, per esse cusì per quellu chì in una tempesta, u sviluppu di lingua si sviluppau più naturali. I spécialistes da a lingua straniera sustegnu sopratuttu l'aspirazione, citendu esempii chì, si un zitellu face a so apre l'Inglesi da a zitiddine, ùn hà mancu avutu micca prublemi cù a pronuncia è a memorizazione di e parolle.

A risposta esatta da a quistione di quandu avè principiatu à apprendre una lingua straniera, nimu. In casu, si avemu da cuntà u fattu chì l'età in furmagliu hè u tempu chì e so capacità cognitivi sustene a più effittivamenti, hè cunsideratu chì l'inglesi in inglese di i zitelli seranu più riescita si cumencia da a prima zitella.


Teaching English à i preestrieri

Prima di inizià a furmazione, avete da esse interessate in u zitellu in u putere in inglese.

1. À l'età di 2-3 anni, pudete cumenciu per acquistà di u cartoon show in inglese. Spiega à l'zitellu perchè ùn ùn capisce micca u significatu di i dialogi. Fate s'ellu vulete amparà à cumprenderà quelli chì vanu in paesi distanti.

2. Pudete dinù ancu à u caprettu un ghjocu d'amica straniera, chì vinia da l'alla allatta l'Inghilterra è vole di truvà novi amichi. Cù un novu amicu, pudete amparà i primi cungreghi di "Hola! Adieu!! Grazie!", Cù chì u zitellu saludarà è dicerà addiu u ghjocu.

3. Sapete cù u zitellu una canzone o un versu chì pudete cantate cù u ghjocu. Per esempiu:

Stishok annantu à u cane:

U mo ghjocu ùn pò parlà micca

Ma puderia fricà.

Pigliu u mo cane

Andà in u park.

Versu nantu à a grandella:

U picculu raninu verde

Saldigna nantu à un logu,

Pigliò u so mantellu

E cumincià à scorcia.

4. Ingressu novi frasi di ghjurnale per cumunicà cù u vostru ghjocu favoritu: "Bona nuttata! I sogni dolci, meli!" Quandu si mette i ghjoculi per dorme. À u listessu tempu u zitellu ùn hè micca solu avè studiatu un pocu di novu vocabbulariu, ellu averisce a manera sìmula à a so lingua nativa.

5. Pudete scopre canzone è rimi, accumpagnati da i muvimenti. Pudete fà cum'è un accostu, calentamiento o cum'è un ghjocu interessante.

Verse-workout for the crocodile:

Eccu l'alligator (mostra cù a manu ghjustu a bocca di u coccodile)

Assicurata nantu à un logu (manu diritta à a manca)

Down in the pool (cullami cun circhi)

Viu un ranocchia (chì mostra a grenouille, cum'è s'ellu ci apprezzà i binoculi)

In va l'alligator (muvimentu di mani, cum'è quandu u scogliu).

A rotonda passa u ghjocu (femu movimenti circulanti cù i nostri mani)

Splash passa l'acqua (elevate a manu)

Ajuta nera u granu (do movimenti da a manu, cum'è quandu a natari).

6. Espansione constantemente u vocabulariu attivu, utilizandu ghjelu: inseguri culori, nomi di pratiche, ghjucate, etc., utilizendu ghjoculi.

Mètichi di insignà l'inglese à i zitelli

Quandu i primi frasi sò maestrati è u zitellu interessa in più di sviluppu, si mette in questa nantu à a furmazione di u natu à l'inglesi. Continue à amparà una lingua straniera megliu sceglie una metodolofica specifica chì aiutà à furnisce un sapè sistemàticu. Per i zitelli, i più efficau sò dui:

  1. A tecnica di Glen Doman , chì hè una carta cù imaghjini è parole scritte sottu. A tecnica sviluppa a percepzione visuale è e parolle sò ricurdati da elli cù a repetizione regula. A tecnica hè adattatu per a classi cù i zitelli, è di a pene è di a scola.
  2. A metodulugia di u prughjettu serà d'interessu per i pre-maistri è i zitelli di l'età di scola primaria. Sicondu sta metodologia, qualchi temi sò cunsacratu à un tema, cumprese diverse attività. In tuttu u prugettu, u zitellu hè travagliatu nantu à una tastera creativa, chì serà u fruttu di l'attività.

Per impartisce à u zitellu English, i genitori deve esse, cumu urganizatu in l'aula:

.