Ayurveda - causa di malatie

Ayurveda hè una scienza chì insegna nant'à e persone per vive in equilibrio è a pace cun a natura circundante è l'essere viventi. L'insignamentu di ayurveda implica a cunfissioni di u cultu di un stiltu di modu di salute è rimi tuttu sinteticu è unreal. In parechji paesi, cunnuscenza aiurvedica hè usata com'è una medicina alternativa, non tradiziunale.

Indipendente di quale è cumu per trattà quellu fenomenu, Ayurveda cunquista à più cun più di credevuli. A ragiunazione di sti formi semprici di migliurà a salute è u benessimu per u massaggio, a meditazione, infusioni naturali in avede è zuccheri, zucchetti di frutta e verdura fresca, senza l'usu di sintesi e medicini chimichi.

L'insignamentu di Ayurvedica dice chì una persona pò esse felice è averebbe bona salute solu quandu viu, osservendu i cumandamenti universali è a parolla di u Criaturi. Cumu l'Ayurveda spiega, i causati di e malatiene à u cumpagnia indelicaria di u stessu malu stessu, è si meriteghja di pagà per i so atrocità. Hè nutèvuli chì a natura di a malatia è a so situazione indirezmente indicanu quale a persona era culpèvule. Hè cresce chì u pagamentu per ciò chì hà fattu avè veramente l'accusadoru in un ghjornu, spessu imprevisu è senza alcuni sintomi preliminari.

Ayurveda - Trattamentu di malatìa

Tutte e malatie in Ayurveda nascinu com'è u risultatu di l'energia negativa di a flussione di una persona diretta versu un altru individuu.

Allora, per esempiu, a vostra pressionazione psicologica diretta à qualchissia torna in a furmazione di una pressa pressa.

I prublemi chì anu sviluppatu cù i pedi sò u risultatu d'un obstaculu per qualchissia per andà in a so manera in a vita.

U pane di u mio corpu dopu a persona ha misucutu l'interlocutore, è u toccu à u core.

Ùn importa micca e quali malatie in Ayurveda hà influinzatu a salute, u principale di sapè è sia à pudè spustà. À u livellu energicu, avete bisognu à scopre è di accetta u vostru sbagliu per dumandà u pirdunu di quellu chì hè offisu. Questu hè fattu questu:

  1. Hè necessariu di ricurdà a situazione chì a persona di u pessimu in autore ùn hà micca fà u dirittu. Analise ciò chì era u scopu, è cumu fà cumportu di a storia.
  2. Dopu quellu, imagine a persona in fronte di voi, è ringrazialli per vintendu l'errore.
  3. Per voce per ellu a lege di Diu chì avete viulatu è cumu ci hà datu per l'attu in questa o questa situazione.
  4. L'ultima tappa di u rituali di u perdonu hè u listessu modu da a dumanda à perdone per l'attualità. Hè bisognu di dumannà sinceramente senza senteri di còllera è di resinimentu.