Akbash

Akbash - una razza già grande di i cani cù un colpu biancu. A razza hè di duie varietà: in a prima a lana hè mediusa, liscia è brillanti duranti a larga, mentre chì a secunna hà un pilatu più longu, densu è ondulatu. U ghjacobbu ghjattu Akbash, in regula, vive in spazii cù un clima fretu, è u cane curtivu hè adattatu per vive in spazii cù un clima càlamo.

I caratteristiche principale di l'esternu di l'akbash:

L'akbash hè un densu sottucattimentu, custituitu da i capelli lunchi, bè vicinu à u corpu. Sta funzione di u mantellu prutege u cane da fluctuazioni frequenti di a tampiratura.

Storia di a razza

A razza di i ghjacari Akbash parechji cintinara di anni fà, ma a storia di a so prisenza hè più misteriosa. Sicondu una versione, a razza hè un descendante diretta di a razza più antica di i cani. Da u turcu "akbash" traduttu cum'è "capu biancu". Per quessa, un ghjacaru veni spissu chjamatu azbash turcu.

I scientisti crede chì u ghjacaru Akbash hà un camouflage biancu per fene cù a neve è a pecura, mentre chì diventà invisibule à i predaturi, oghje è caccia per i bandi, protetti da stu cane. Sta tiurìa spiega l'urighjina di Karabash ("karabash" - "capu nìvuru"), un parintinu cercanu di l'Akbash.

In u 1999, l'Akbash hà ricivutu u ricunniscenza ufficiale è u status di una razza distinta à a cunclusione di u Club di Kennel (United Kennel Club). In ogni modu, l'altri campagni in u mumentu ùn si ricunniscianu micca a nova razza. Ma a popularità di a razza hè criscia in rapidità. Ci hè ancu stabilitu un club internaziunale ufficiale per a ripruduzzione è a ripruduzzione Akbash, cum'è una razza separata (Akbash Dogs International), chì seguitanu rigurosamente u mantinimentu di l'arburatura principale fora di Turchia.

E cumpagnia è caratteru

Malgradu a bellezza è a pacificazione di a razza, u caratteru di stu ghjacaru hè chjucu di impegni di dirigenti. Una mascota pò esse un capu di un paese micca solu per i so parenti, ma ancu trà animali di e altre spezie. Sta qualità hè assai utili per a prutezzione di i boi di numerosi predaturi.

Akbash hè prupostu per dominaru è cù u so patronu, chì hè per quessa chì ùn deve micca impastatu di trattà cù u cane. Dopu un longu furmazione è un cìmulu di furmazione, u desideriu di duminaru hè sempre prisirvatu, perchè u pruprietariu deveni spessu l'animali chì a situazione hè sottu di cuntrollu.

Akbash hè un cani di guardia, capaci di truvà perfetta un linguaggiu cumuni di trattà cù altri animali. Quandu l'appressu di una primicida età, a cumunicazione cù i cani d'altri persone micca avè micca prublemi.

Akbash si metti in bè cù i zitelli, cumprese gentile cù i zitelli. In i primi anni di a so vita, pruvà à esce u so desideriu bassu di duminà. Dunque, limite è mantene sottu à u vostru cuntrollu durante stu tempu a cumunicazione di u to ghjuru cù i zitelli, postu chì hè cun elli chì hà necessariu manifestazione di cumpurtamentu dominanti. U furmazione è a furmazione di l'akbash sò cuminciati cum'è prima.

Questa ùn hè micca a razza più energètica è mutachina. À l'età di 1 annu, hè assai attivu, mobile è curioso. U pruprietariu in questu tempu deve avè pacienza è attenzioni.

Inoltre, ùn anu scurdatu chì a razza hè stata specie ravagnatu per pècure livate grande. U ghjornu regulare intensivu è a furmazione sò solu necessari per mantene l'akbash in tonus.

Sta razza ci piace à passà u tempu à u ghjornu liberu in l'aria aperta, perchè pruvatu à caminari u to petite per sempre. Puderà diventà depressu, inattivu è lentu per via di a stari constante in casa.

Akbash hà una bella salute. In ogni casu, hè propiu di dislasia di l'articulazione cume, chì hè osservata da e razzi corsi di cani.

A prucedimentu di u fattu chì u canali di guardia hè un akbash, alloghju primu di tuttu serà bisognu di a so lana. A pittine di battaglione cun un denti rari hè abbastanza. Questa cura aiuta à affruntà à a perdita di u capeddu (pianoforte annuali), caratteristica di tutti i cani di pilucca di sta razza. In solitu sò assai 1-2 volte à l'annu, da i fluttuazioni staggiunati in u clima in u quali u akbash hè stanu.