A crisa di 3 anni - cunsiglii à i genitori

Dopu un ghjornu è babbu di u terzu annu di a vita, un ghjornu, i genitori vedenu chì u so zitellu in rimborsu rapidu per u peghju - hè quella chì a manifestazione di u primu enfaticu di l'età di i zitelli si palesa 3 anni fa. A maiò parte di passà fermamente e viulente di i genitori in u panicu - ùn sò micca stati capaci di trattà cù l'"little nuvole di tempesta" in quale u so zitellu si vultonu.

I sintomi di a crisa 3 anni

Ùn hè bisognu chì sò dispunibili per tutti i zitelli, ma a maiò parte di tutti queste sintomi sò alterati o sò prisenti allora.


  1. Negativismu - l'anzianu si contradicassi, purtannu l'assurduzza a situazione. Stu cumpurtamentu hè diffirenti di a disubbidenza umana, perchè u zitellu ùn si rifà a fà ancu ciò chì ellu stessu avia un minutu. A raghjilla principalazione di sta cumpurtamentu hè chì l'urdinazioni uricinali di i genitori, è u zitellu ùn vole micca à ubbidì, perchè ellu stessu hè ghjuntu un adultu, solu ùn cunnosci micca cumu gestionà a so vita adulta è corremente u dirittu à a direzione ghjusta. Perciò a constant "no" per i vostri dumande è i suggerimenti di l'anziani.
  2. Trastevere - ùn pò esse paragunatu cù a perseveranza, quandu u zitellu passa sistematicamenti à a mira è a alcuna. U zitellu hè dispiacatu, perchè ellu voli fà contru à a vulintà di i so genitori, è più ch'elli insistenu micca di u so propiu, u più forte u picciu resist.
  3. L'autore volonté - a crisa di a zitella 3 anni - hè u scopu di una petite persunalizazioni à l'indipendenza, ùn importa ciò chì. U zitellu solu ciò chì ellu stessu pensa necessariu è questu "Sam" si manifesta in tutti i so azzioni, ancu quandu u babbu ùn hà micca pussutu affruntà senza l'aiutu di l'adulti.
  4. Prutistà - u zipperà pruteghja contru à tuttu ciò chì i genitori pruvate à imparte, u prucessu didatticcu accumene à lenthe, perchè u zitellu ùn vole micca sentenze argumenti razzuni. A cunsultazione di un psicologu infanzia in a crisa di 3 anni, pò aiutà à l'adulti capiscenu cumu si cumportanu cun un petit ribellu.
  5. Jealousy - questu hè chì u zitellu sviluppau un'altura quandu ùn hè micca solu in a famiglia. Iddu vulìa subordinà i zitelli à a so vulintà, cum'è i so parenti, ma ellu mostra dinò una attitudina cose nantu à elli.
  6. U Despotismu - in a crisa di 3 anni, un psicologu pò cunsiglii à i genitori cumu si cumportanu cun un "tirannu" domesticu chì si pensa à u centru di l'universu è vole obedientzia incontestable. Hè spertu per pruvà a vostra dirittu, ma solu pruvà risolvi tutti i prublemi.

Cunsiglii di i psicologi di i genitori in a crisa di 3 anni

Per survival di stu periculu difficiue cù minimu perdita, i genitori, ùn importa micca quantu stranu siaveru, deve sottumessu à u zitellu solu. Ùn andate in una furore, affirmannu a to impotenza, ùn pruvate à chianciri è punisce. Tali accusione soppressanu a pirsunalità di u zitellu, chì hè solu l'accuminzatu di manifestazioni. Dopu tuttu, a crisa di questa età hè ghjusta à cuntribuisce à a furmazione di una persunità completa. Ùn vò micca chì vulete cultivà un scogghiu è un pruduttore prudente di quarchidunu?

Hè necessariu di dà à u zitellu un massimu di spaziu per a manifestazione di l'indipendenza, à quale hà tantu travagliatu. I parechji si pruteggirannu u zitellu solu da situazione chì dumineghja direttamente a so salute è a salute.

Quandu u zitellu vede chì l'adulti cumunicanu cun ellu in un passatu ugualmente, sèntenu i so parente è permettenu di piglià decisioni impurtanti per ellu stessu, a crisa finiscinu più veloce è cù i minimi pèrdite.

I paisani anu bisognu chì tutte e situazione di crisa sò durosu a purtari a psique di u zitellu, ùn hè micca cusì faciule in questa situazione. Un statu tali ùn durà sempre, in solitu a crisa passesi uni pochi mesi, un massimu di un annu. À questu tempu, u zitellu, cum'è mai avutu, hà bisognu di u sustegnu di i parenti è u so amori, anchi quandu pare ch'ellu ùn hà micca bisognu.