Cumu si tratta di i capanazzoli?

Quandu u zitellu speranza, i prublemi di i genitori spanneranu. Aieri d'andà u prublema principali era di nutriscia in u tempu, è oghje avemu a cunvincerà a prugna chì si manghjò qualcosa. U zitellu hè cambiatu davanti à l'ochji, è una volta ubbidienti è allughjenu, diventa capriccioso è incredibbilmente terribili. Una magica famosa? Cumpiemu

Trastevere o temerà?

Sicura chì a rutina ghjurnata deve esse sempre in limiti strette è u zitellu avà più tardu o dopu avè da acquistà cun i frontiere di ciò chì si permettenu. Ma ùn fate micca pressu à queste frontiere, ma prima avemu da pruvà truvà a radicali causa di a negazione.

Appressu à l'età di dui anni, u zitellu arresta à cuntinuà à vintu a negativa à a so negazione à ogni dumanda o persuasione di adulti. Questa ùn hè micca un caprice o un caprice, ma hè una manera di difenda a vostra opinion è a pusizione. E spessu l'unicu, perchè non tutti i genitori hanu interessatu à se u zitellu vole obeye certu regule. À una età più vechja, à circa quattrini anni, i zitelli accuminzanu a crescita rapidamente è esigen una attitudine differenti. Ma avà ùn ùn principianu micca per fà e so capelli o per esse capricciusu. Questu hè digià un dioggiu cumplicatu di u dialogu è à l'altri, i zitelli di argumintazzioni chì metteranu l'adulti in un mutandine.

A second variante di a situazione hè teme di u zitellu . Eccu valore a cura di u zitellu. Sì una fritta refusa di dorme in a so cunclusione, pò esse un signalu di teme di a bughjura o di munzelli inventati, è micca di u desideriu di moltu i nervi di i genitori. A strada, queste teme di i zitelli ùn sò micca signalati in una domanda, è a fonti hè a minaccia di l'adulti: vanu cun cannibali, monstres o altre stori horror.

Art of negotiations

Cusì, avete stabilitu chì u zitellu hè stubbiatu è ùn sò videru micca paura. Eppuru, tù avete averà esse pacienza è cumincià à travaglià stu prublema. Pigliate qualchì clàssici "non vulete" è e tassi exempla di i genitori.

  1. "Ùn vogliu mancià!" . Stu prublema hè propriu in ogni famiglia è l'età hè diversa. S'ellu hè una foglia chì ci vole à fuglià una buttula, a situazione hè a più simplice: manghja cum'è tutta a famiglia sana è dopu un pocu tempu hà righjunatu per a colti. Avete amparatu à manghjà da una cullette, ma ùn vulete tene u mantellu? Urgenti venga cun u ghjocu è cù u zitellu, prima manghjemu i nostri mani è dicenu "fu", è poi apparintamenti armatu cun cullettes! In l'età più vechja, o u zitellu vole chì cammina più è manghja l'appetite, o sustituisce l'alimenti ùn amparanu cun equivalenti.
  2. "Ùn andemu in casa!" . Quì tuttu hè assai più complicatu, postu chì ùn deveria micca necessariu di travaglià à u zitellu, ma in un omu. Circa un mesi si bastassi per u zitellu per intervene sanu à u regnu è u so rotulu biològicu hà cambiatu. Puntatu impurtante: l'umani di l'umidità sò spessu una di e manere di vittime l'attentione di una mamma. Pigliate a regula di a meza ora, prima di vultà in dorme mentale à parlà à u zitellu è di sparta cun ellu u ghjornu chì hà passatu, questu permetterà di rilassate è esse risicate nantu à i capricci. A strada, sta regula averà travaglià in ogni situazione: senza indulgenza in u weekend, durante e visiti di l'amma.
  3. "Ùn vogliu micca adupirà! . Quì ci sò duie opulentai. Quessi sò sti cunsiquenzi di l'educazione inutilità: prestu prestu u vistimentu di u zitellu Hè assai piacevule per l'amparà questu quì è aghjustatu cusì à quellu di tirà di u calcariu. Allora l'unicu modu hè di vestitu è ​​palesanu u zitellu ogni passu. À una età più vechja, migliori sò avà i so cose accaduti o cundannati, avè bisognu di cuntene senza prissioni.

Questi sò solu qualchi di i scenzi basi di u nehochuhi. Ma u prucessu di risolve u prublema sempre cuddinu à una cosa: i genitori necessanu d'amparà cumu accade discussioni di paura è ùn mette micca pressioni à u zitellu. Ricurdà a liggi da a fisica: a forza di l'azzione hè uguali à u putere di l'opposizioni. Assignate, parleite, parlate è pruvate di truvà palisati di a influenza pacìfica.