Aishwarya Paradise in Cannes in u 2016

U Festival di Film Festival annantu in u 2016 era una occasionu ideali per a famosa attratore indiana Aishwarya Rai Bachchan per rimpariscerà a so ingenuità, a sofisticazione è l'uriginale in a creazione di l'imagina. A stella mette in sicuru tarantella di i so sguardi di tutti quelli chì si ritiru, allughjendu novu è novu per a catifa russa. Prima, ùn pudemu micca falla di nutà l'sforzi fugliati per ottene una figura cusì intelligente è chì l'attrenda hà fatti in forma dopu à dà nascita. Dopu tuttu, tutti si ricorda à chì Aishwarya hà recuperatu, avè alluratu a so figliola. Ma, sicondu, l'scelta di attires di l'attrice era cunsiderata un veru mudellu di biddizza, cusì spiaghjanti l'affare si avvicina à sta quistione.

Foto di Aishwarya Rai Bachchan in Cannes-2016

À u Festival di Filmpe Cannes in 2016, Aishwarya Rai hà digià presentatu à u publicu quattru volte in varii modi. U cumpunente cumuni di ogni l'indimuniatu pò esse chjamatu clàssici risultatu. Tuttavia, l'elezzioni d'ogni attrìzia fù cumplementata da una nota raffinata è uriginale, chì avissi da esse curazione per separà. Ai vede i brillanti imagine di Aishwarya Rai in Cannes 2016?

Lips sò u culore di lavanda . Surrè nantu à a catifa russa à l'premiere di "Da a Terra à a Luna", l'estrema di l'indiana era in una manera suave è romantica. Per sta cinta in Cannes, 2016, Aishwarya hà preferitu un vestitu chjaru rosu à u pavone, bordada cun un'altra stampa in legnu cù perdi è sequins. U capeddu d'attuali era standard - una cuda alta. Ma u bigliettu principali di l'imaghjini hè statu magazinu. U solitu spumante di marroni era addunatu di lipstick d'lavanda, chì splende cun neon matte.

Cipolla di Bronzu . L'inusual è assai eleganti di Aishwarya Paradise in Cannes in u 2016 era l'indimuniatu per l'estremu di a film "Sarbjit". L'attrenda hè strada in una figura di bronzu, chì compusione un vistitu è ​​un mantellu in piena. Elegante fille era in u tema nativo indianu. Tuttu questu bellezza Aishwarya hà supplementatu cù un modellu modestu. U Paradisu hà sceltu l'ochji in a cumpagnie cum'è accentu, è ponu enfasi cù l'ombra fosca, è hà dettu l'labbra di u lipstick.

Una famosa figura di Hollywood . A sexualità è a feminità sò qualità chì cumplementanu l'articuli classic di Aishwarya Rai à u Festival di Cannes 2016, quandu l'attrìghjera andò per l'estremu di a pelicula "Big and Good Giant". Sera vestita in un pianu di culore nude, brodata cù perle, cinematografici indiana supplementata cù cumpagnie brillanti. L'ùacchi di Aishwarya eranu scatti cù frecce netti, è i so labbra eranu stati chicchi di lipstick beuve. L'imagine sophisticazione aghjunghjia capiddi. Ruculi schiuntti sò stati disposti in grossi ondi on the side.

Leghje ancu

Make-up with blue shadows . Una altra figura di Aishwarya Paradise in Cannes in u 2016, in u quali era principalu u maquillaje, l'attrìccia manifestò à premiere di "In una piscina tranquilla". L'estrema vinni novu in un vestitu leggiu cù una scatteratura di pedi d'oru. In questu indiu Aishwarya avissi statu allistatu in i ranchi di u boni, ma micca fashionistas originali in a ceremonia, siddu ùn avete boldly highlighted by blue eyes.