Melissa George hà dettu tutta a verità tutta di u so maritu s sadist

L'attiva australiana di 40 anni, Melissa George, chì hè cunnisciuta per i so roles in a serie "Anatomia di Passioni" è "Spy", decide di entrevista apertamento. In questu, Melissa tocava annantu à u tema di a viulenza innocita, à quale hè statu sughjettu di 5 anni mentre era cun un mannaghju è direttore francese Jean-David Blanc.

Melissa George

Entrevista in u programma televisiu Sunday Night

Sei mese fa, George intrì in a clinica australiana cù numerosi abrazzioni nantu à a faccia, a testa è u corpu. Da e parolle di l'attrice hè diventatu chjamatu chì tutti sti ferite foru causati da u so maritu Biancu. Doppu stu incidentu vinni riferitu à l'autorità giudiziale per u prucessu, si decidia chì Melissa ùn hè micca vittima. A corti hà elettu: l'attrice hè statu micca sottusa per a viulenza domestica, ma, à u cuntrariu, attaccò à u so maritu. Pà scopi di difesa, Blanc hà difendonu, infatti, infruie i danni fisiche à Melissa.

Melissa George è Jean-David Blanc - eranu infelicità di u matrimoniu

Questa versione di u prucessu vinni esposta da a stampa è divintò a versione finali. Ma Giorgio ùn hà micca tollerà sta decisione è s'insurreu di dì à a so verità in u spettaculu australianu Sunday Night. Hè ciò chì Melissa hà dettu:

"Pruvavvi in ​​ogni modu possibbi di difende, quandu Jean hà attacca. In ogni casu, videndu ch'e eru contru, fughjia in i mio ochji. À primu mi prumessu, è cun forza chì aghju tagliatu a testa, cù a porta, è dopu ghjittassi in a fàccia. U restu, mi ricurdà vagamenti, ma i ricordati di chì stava stinnilicatu in u paviu sopra u pianu senza forza cù u sangue nantu à a mio faccia è e mani. Blank hè ghjuntu finu à mè è dicia: "Eppuru, ora sì una veru attrice?".

Dopu quì, Melissa ricorda u scappatu più terribili di a casa in a so vita:

"Avete realizatu l'horrore postu chì u maritu mi hà aghjunatu è si misi a sbattia la testa in u colpu di ferru. Allora aghju tentatu arrivà à u telefuni è chjamà a polizia, ma ellu u telefuni. Ùn aghju micca Ricurdatu quantu longu dura di tuttu stu pesadore, ma puderaghju esce da a casa. Aghju pigliatu un taxi in a strada è andò in a polizia. Ju vinni immediata avutu assistenza medica è hà da esse tistimone. Dopu chì, avete tutti sapemu: ùn era un prucessu cù una decisione sfida ".

In a pregunta di l'inedettore per quessa Melissa dicia d'avellu à tutti questi, l'attrìgina risponde:

"Vogliu veru di vultà in Australia. Questu hè a mo patria. Vogliu chì i mo figlioli cunnosce e so razzii è crescenu nantu à a so terra nativa ".
Melissa vole torna in Australia
Leghje ancu

Jean-David Blanc nigava a so culpabilità

Intantu, l'omu in affresco francese Blanc hà decisu d'esprissioni a so versione di a tragedia in una entrevista cù u Mail di ghjurnale. U cineista hà dettu di ste parolle:

"Nun ti sbattinu Melissa. Era u primu a atleti. Questa hè una persona assolutamente unbalanced chì ùn mancu cuntrollu stessu. Parlendu in avanti è parlendu à u prucessu chì Giorgiu deve esse trattatu. Ùn sò micca culpèvule di qualcosa davanti ad ella. A strada, avete prubabilmente leghje u sentenza è sapete chì era Melissa chì hè stata culpita di a nostra famiglia di dramma ".

Ricurdate, ora a coppiu sò in mezu à a lotta per i zitelli. U numaru di custodia nantu à u Raphaël di tri anni, è u solal d'un annu hè stata risolta in tribunale. Mentre i figlioli vanu cù a so mamma, ma se Blanc hà sappiutu ch'ellu sapia chì Melissa ùn hè micca solu psichèticu sano, allura i zitelli ponnu è stati sottumessi à a cura di u direttore francese.

Melissa George è Jean-David Blanc cù figlioli