Psicologia di a vendita

Inveci di induve, quale è à quale site chì vende, a psiculugia di u mercatu in u butcher's shop, in fattu, ùn hè micca diffirenti da u pensamentu di un oligarchu rotanti milionariu. Di sicuru, se a psiculugia di vendita, utilizata da elli, hè custruitu cuncurrenti. L'essenza - di venda. Pi quantità, quantu pussibule.

U venditore deve esse "propiu"

L'unicu modu per piglià dinanzi hè di vende una cosa. Pudete vende un carro, una casa, un pruduttu, un serviziu, cunniscenza, ùn importa, in u mondu ùn sò solu venduti di soldi. Ogni noi, anche di a professione, hè un vendeur. Avemu vendemu durante u scrittore à un currículum è aspetta un vericu - "U prughjettu compru i vostri capacità per a quantità di salari?"

Ma u megliu, è l'esempiu simplice di a psiculugia di e vendite successu hè u mercatu. Sè sempre per aduprà shopping in u mercatu, in u tempu avete più o menu cunfidu relazioni cù qualchi vinditori: qualcunu simpatiche cun voi, chì qualchissia simpatisce cun voi. E prestu, senza avè avè notezziu, ùn puderà arriniscisce à i cunti di vende "stranieri", stintu veramente per "u vostru". Ùn avete micca pensatu chì u prezzu hè più bassu o più altu. Hè u so stessu omu.

U primu sicretu di a psiculugia di vende riesce hè di diventà u vostru cliente.

Per fà piglià à sè stessu, avete bisognu di observà. Ricurdava storii di Sherlock Holmes: essendu un observatore attentu, puderia cuntà tutti i paesi senza sapienti nunda.

Fighjate l'amandula, i gestiti, l'aspettu di u compru. Preste attenzione à quale prestu si trova, prima di tuttu. Hè ammira l'amicu di un omu chì hè prontu per cumprà tuttu in una volta, o ellu scritta, vole cunvince.

Un compruvutu risolutu ùn hè micca necessariu interferisce cù e so pruposte - hà bisognu di rializà u tempu di inspeczione, altri, à u cuntrariu, unu deve prupone trè boxe per cumprà 150 g di biscotti di voi.

Amore u vostru pruduttu

U sicunnu principiu di a psiculugia di a vendita efficace hè sincerità. Tandu deve amassi cù u vostru travagliu è in i vostri beni, solu pudete sinceramente dì à u cliente da a so dignità.

Cumu amassi i vostri beni? Ùn ci hè nunda più faciuli. Aproveche e cumpetenze di l'autoimuggestioni, amparate à vede e cose pożittivi, è si scurdanu di e negativu. Fighjate à u vittura chì vende: cunvince chì ùn ci hè nunda più bella in u mondu, hè perfettu è divinu, per guattà si hè un sonu inaccessibili di ogni mortali.

Sapete u vostru produttu

A vendita è a compra ùn pò micca fà senza parlà. U cumpratore voli cunnosce ciò chì hà rialize u soldi , è u vende hè obligatu di furnisce d'infurmazione.

A psicoluggìa di a cumunicazione in vendita principia cù l'elementale «fallimentu» di u vinditore: u compratore pide a vita di u salottu di u salchiccu, u vinditori principia a circà u box primu, da imballà, è ùn ùn trova a data, chì si justifica si cum'è e parolle: "Probabilmente esse missa di mette a data". Pensa veramente chì, dopu una risposta è cumpurtamentu, pudete cumprà?

U vinditore hè obligatu (se ellu hè un veru vinditore) per sapè a cumulazione, i date di fabrica, i qualità gustativi (artabuli, crocchi, dolci, salati, fugliati di castagne), etc. Se a pregunta stuposa di u compriliu: "Cume hè u gustu di sta cookie?" U vendeur risponde "Cumprate è pruvà", chì significa chì avete definitamente pieni un cumpratore sempre.

Charm

Vogliu cumprà una persona chì ghjè perspandattu per voi. Un veru vendeurà duverà esse scurdate di i so prublemi, i preoccupati, di l' umore , è ponu nantu à u so travagliu u so bon uniforme - un surrisu.

Quandu si vende una cosa, u mondu sanu ùn cessà di esse. A cunversazione telefunale, eddu e un pranzu in u locu di travagliu sò inacceptable, solu perchè u cliente, videndu chì ùn avete micca cura di ellu, andaraghju solu cumprà u cumu chì deve nant'à u munnu.

Be gloriosa à tutti, ancu u compratore più chjuve, è dumani da u beneficu ugguali à sordi, u to picculu compitore chì vi darà milioni.