Papillomas in Pregnant

U virus in u papillante stà vicinu à quasi ogni persona è pò esse manifistamente in u gravidenza, perchè in questa pusizione l'immunità di una donna hè debilitata. E l'immunità debbuli hè esattamente ciò chì li piace u virus. Questa apparenza pò esse micca una sorpresa assai piacevule per a "pusatica", perchè da u principiu di u periodu di averà u zitellu in u cumpurtamentu di u so corpu è tanti cosi anu cambiatu.

Ma hè impurtante per sapè chì, si papillomi apparevanu nantu à u corpu durante u gravidenza, ùn hè micca bisognu di panic o dispramentu. Questu hè cunsideratu abbastanza normale, è in u prucessu di ripigliu di u partitu successu pò esse facilmente è rapidamente disposti.

U Papillomi ùn sò micca maligni, ma sò micca un'esteticu ùn esteticu. Hè una vergogerie chì in u gravidenza ùn sò micca recommandé à esse eliminati. Se tali neoplasmi aparicenu in un locu pocu vivu o avianu un culore moi luminosu, questu ùn hè micca solu. Ma quandu sò furmatu nantu à a fàccia è u collu, hè digià aghjuntu.

Cause di papilomenu durante u gravidenza

I possibles pruvucazii di u papilloma in i femini in imbarcarete pò esse u seguente:

  1. Diabetes mellitus o inzuccaratu di pesu, chì pò esse pruvucatu per un crescenu di u livellu di l'hormone chì affettanu u crescente di i celluli in i capi superiuri.
  2. Manifestazione di u papillome in u gravidenza in u risultatu di l'attività hormone è di a friczione di a cutidulenza eccessiva causata da u pisu.

Cumu si papillomi pareanu durante u gravidenza?

Quandu u gravidenza sò papillomi cumuni oghji parvenite nantu à u collu. Sò l'entizzioni beninisi è quarchi pò esse oculati da i sguardi privati. Ma sempre, se ci hè una oppurtunità, hè megliu per liberà di elli, per sente più affari.

Oghje spessu, papilomenu accumpagna durante a gravidanza nantu à i bòcciuli è à u pettu. Sò salute per u zitellu, è ùn sia micca pussutu vede u virus in l'alti . Inoltre, l'antichi à u virus sò trasmessi à u zitellu cù u latti di mamma.

Trattamentu di u papillome in u gravidenza

U papillomi, chì vinaru nantu à a pelle di una donna incinta, ùn ponenu micca risicu d'infettà un ziteddu cun u virus. Dunque, durante a gravidanza, hè megliu ùn caccià i papillomi. I medichi pariri avè aspittatu finu à u cunsigliu è solu dopu pienghje cun such tumors.

Ma ci sò opinioni chì l'apparizione è u sviluppu di i papilòmi nantu à u corpu di una donna duranti u gravidenza pò influenzallu u sistema immune di u fetus, chì in questu casu esigene a rimesa. A maiò parte di spessu, sò sbulicati quandu i papilomenu attaccàvanu è fugliale nantu à rubbure contr'à e vestiti. Puderanu esse tregati da un dermatistu usando nitrogenu o cugliera di i peri di a furmazione. Tali prucessi ùn sò micca indurendu, per ùn esse micca anestesija.