Acid sulfuridu o morte: 10 reine mocidati è belle mutilati

Semu rapprisentanu i stori tristi è tràggichi di a reine bellezza. Ùn per i debbuli di u core!

Questi ghjente sò ghjovani, belli, eranu stannu aspitteti brillanti. Ma u rolu di u munnu in un atticultu attraversu tutte e ...

Jessica Notaro, "Miss Romagna-2007"

Unu di questi ghjorni in Italia, ci era un crimini mondu. Jessica Notaro, di 28 anni, chì guadagnau u concerti di bellezza regiunali "Miss Romagna" in u 2007, fù brutalment attaccatu da u so ex novio, Edson Tavares di Cap Verde.

Jessica Notaro è Edson Tavares

Un omu hà vistu a zitella vicinu à a casa è l'hà spluratu cù l'acid sulfu, disfiguru u so facci . A ragiunazione di stu prughjettu inhumanu era a reluctanza di u novu cumpagnu di cuncilià cù u fattu chì Jessica ùn hè micca più di coglie cun ellu. Appena, u zitellu dicitava disfigurà u so amatu, funziona nant'à u principiu: "Ùn vi scurdate micca!"

Avà Jessica hè in una prublema seria à l'uspidale. Ci hè un prublemu chì a zitella perderà a vista.

Eleonora Kondratyuk, "Miss Sochi - 1998"

Un altru attaccu brutali annantu à a reina bellezza in u 1999, pocu distanti da Sochi. Bellezza di 17 anni Eleonora Kondratyuk recebertu u titulu "Miss Sochi-99" è si preparava per participà à u cuncorsu "Miss Russia-99". A zitella era chinu d 'aspittà u pianu pianistanu à u futuru. Ùn si pudia micca figuratine chì un bagnu malviziu a so bellezza ghjucassi cù a so ...

Elia, veramente, era bella: alta, finta, cù un capelli bionda rubi. A so attrazioni attrae l'"autorità" criminali lucali, un biancu Ruben Grigorian caucasian. Accuminciau a insistia à cura di a bellezza: l'hà dettu nantu à a manera di salvà nanzi da i scoporti è i vittime meglii. Ma questi rintossu ùn hà micca impresu a El, ùn hà micca vulutu "torci l'amuri" cù u bandit.

U rifiutu risicatu di a vanità di Grigoriianu, è u Cauccarianu hà vulsutu vendetta. Preparava un operatu punitivu per un tempu assai longu, è hà pigliatu dui cagiunati per fà un crimini.

L'attacu anu fattu u 2 di settembre di u 1999 in u paesi di Dagomys, in a scola, per ellu chì Elia partì per passassi à u mari. Unu di l'artisti si jumpò à a ragazza è a pigliò da i capelli, è u sicondu hà versatu un medio litru d'acidu in u so fà. Alya chianciava, è l'acidu s'insiriu in a so bocca, chì fece u esofago, stomacu è i vini respiratorii.

Quasi orbi, cun un mushale sanguinariu in postu di una faccia, a reina bellezza righjunsi à a scola è hà urganizatu aiutu. Maistri appiccicati ùn anu ricunnisciutu in a ragazza disfigurata u so prima apprentice.

I medichi lincanu assai dispretamentu per a vita di Eleanor. Hè stata datu più di 300 cirugia, ma ùn hà mancu rinviatu à ritornu à a vita nurmale: issa prefette micca esse publicamente è vive cum'è un recluse.

U cliente è i perpetratori di u delittu eranu dettagliati è ricivutu i termini. Durante a detenzione, Grigoryan hà dettu chì Eleanore era culpèvule, dìcenu, si cumporte cun ellu "cum'è Claudia Schiffer qualcosa". L'investigazione hà sappiutu per sapè chì u clientele avianu preparatu per u crimeu: ellu stessu l'effettu di l'acidu, appricatu dui petiti à ellu stessu è anticipà u tormentu à quale a so vittima seria sughjettu. In u liquidu veludu, u monasteru aghjunghjenu l'oliu per fà più difficiuli di lavà fora ...

Monica Spir, "Miss Venezuela - 2004"

Monica Spir - una di e più belle bellezza chì vincenu u cuncorsu "Miss Venezuela". L'assassini cruel è sensu, chì hè statu fattu u 6 di jinnaru di 2014, scunfitti u mondu sanu.

In questa fatica di a sera Monica cun u so maritu è ​​a figliola di quattru anni hà purtatu in u so caru per una di e strade di Venezuela. Sugumamente, u carru chjappà qualcosa quantu è ùn pudia micca impruddutu. Per continuà u viaghju, a coppula chjamava u pescante è si firmò in a cabina. Per u prublema, si sò cunsiderati da i membri di una bandu loca di latte, chì in vista di un caru caru pigliatu u focu. Cinque armati armati attaccò una famiglia senza difesa ...

Un rottu ùn impedite. Tudicavanu i so bagagli è ghjunti riddledie cun balle Monica è u so maritu è ​​feraru a so figliola di cinque anni. Quandu pocu minuti dopu a polizia arrivò à a scena criminale, a reine bellezza è u so maritu eranu mortu.

Tutte i criminali sò stati detriti in persequitazione persunali è hà patitu un punitu meritu.

Maria José Alvarado, "Miss Honduras - 2014"

Maria José Alvarado, di 19 anni, guadagnau una vittoria merite in u cuncorsu "Miss Honduras 2014" è hà da participà à a lotta per u tìtulu Miss Universe.

Uni pochi ghjorni nanzu stu significativu eventuali, Maria è a so sorella Sofia hà cullucatu à un feste custituitu nantu à l'occasioni di l'anniversariu di Plutarko Ruiz - un cumpagnu Sofia.

À l'altare di a diversione Ruiz jealous of Sofia à unu di i invitati. A disputa stalla entre l'amanti. Maria hà pruvatu à fà stendinu à a so sughjera, ma Ruiz si svolgeu un canisteru è chjuderaghju e fiorne. Hè sipatu u corpu di e so vittimi in u boscu. In 6 ghjorni u criminali era detto da a polizia.

Agnieszka Kotlyarskaya, "Miss International - 1991"

A più bella ragazza in Polonia, Agnieszka Kotlyarskaya, chì vincìu u prestigiu concorsu Miss International, hè statu uccisu da u crazy admirale chjamatu Jerzy. Per a prima volta, vidèndulu Agnieszka in u 1990 à un vestitu di cunzignatori, è "sopra à un tettu". D 'avà, tutti i so pinsamenti sò occupati solu da sta picciotta.

Accuminciau a vìdiri Agnieszka, è dopu avè curaghjela, cullò à ella è li dumandò:

"Pudete una nana possa una reina?"

Agnieszka accurdò, è hà pigliatu a casa. Dopu à quessa, a so persecuzione divintò più intrusiva è hà principiatu à disturbà a zitella, hà sappiutu chì ci era quarchi cosa anorme in elli. Ma a vita era una chjave, è prontu Agnieszka scurdò di l'admirer stranicu. Bellezza vittatu u cuncorsu "Miss International", s'innamora, si maritò è hà datu a figliola. Ci era in u Regnu Unitu per qualchì tempu, è dopu torna in Polonia. Quandu Jerzy truvò da u so ritornu, decide di piglià l'attinzioni di una donna chì era obsesiva à qualsiasi prezzu.

U 27 di Agostu 1996 Agnieszka cù u so maritu è ​​a figlia hà cullò in u carru. Jerzy satau da u spedimentu di colpu. Eppo attaccò u sposu mudellu cù un cutidianu è feritulu in a perra. A donna camplinò à l'aiutu di u so maritu, è l'incursu psicòpathu infatti 4 golfi à ella. Ella cariu à a spiaggia, è l'assassinu s'appujava nantu ad ella è sussurdu:

"Agnieszka, ùn murite ..."

L'assassinu hè statu condensatu à 14 anni di prigiuni.

Lina Keza, "Miss Africa 2010"

U patruni nurmativu di 29 anni anu uccisu in l'aostu di u 2013 da u so cumpetivo cumpagnu di u roommu David Kikava. Pocu pocu prima di l'assassiniu, a donna spizzò cun ellu, stancu di disposti interminables è minacci. Kikawa ùn hà micca vulutu aghjunghje a voce. S'avvicinò à a casa di Laina è u zacheu cun un cuteddu in fronte di a so figliola di tri anni.

A sèntirisi un pienu per aiutà u vignaghjolu spunta in l'appartamentu:

"Aghju vinutu in fronte à face cù l'assassinu. Tuttu hè coperto di sangue. A donna era stinnutu di u bagnu. Ci era un zitellu vicinu. À a mo attrazione, u delittualu esce da l'appartamentu. Tintau di aiutà una donna, ma ella ùn hè più un pulsu. A zitella era tranquillamenti à pusà a so banda. Appena, u zitellu avia un forti shock "

Kikava era cunnisciutu è cunnannati à a prissioni persiana. A so figliola ora viiu in Rwanda incù i so parenti vicinu da a so mamma.

Alexandra Petrova, Miss Russia 1996

Sasha Petrova pussede brillanti prospetti. Hè facilmente cunquista in i Corsi "Miss Russia" è "Miss Model International". In u 1997, in u Chuvashia nativa, fù chjamata "Persone di l'annu", è in u 1999 pratò per a corona "Miss Universe". A mudela l'agenzia Ford Model vulìa cuncludi un cuntrattu cù ella ... Forsi si pudia diventà cum'è famosu cum'è Natalia Vodyanova è Irina Sheik. In ogni casu, ùn era micca fattu per passà ... 16 settembre 2000, u ghjornu dopu à u so vintèsimu anniversariu, Sasha Petrova hè statu uccisu. In juncituri cù a zitella scumparu dui busone, unu di quale era u so maritu civile. L'assassinu ùn hè micca mai truvatu, ma hè chì a presenza chì a reina bellezza hà fattu una vittoria accidinenti di u disordine criminali.

Johnbenet Ramsey, "Little Miss Colorado", "Tiny Beauty of the Nation"

U 25 di dicembre di u 1996, un di i crimini più grossi è misteriosi di u XX sèculu si truvò. A vigiglia di Natale, u passatore di sei anni, Johnbenet Ramsey, u vittoria di numerosi concorsi di bellezza americana, hè statu uccisu.

A sera di u 25 di dicembre, Johnbenet riturnò in casa cù i so parenti è u fratellu di una festa di Natale. A 22:00 u babbu avia purtà a picciotta per dorme in a so stanza. A matina, a mamma si stalla à despertà a so figliola, ma u lettu di Johnbenet era vacante. Nantu à a scala, a donna hà truvatu una nota chì era scritta chì a picciotta era raptada è per u so liberatu, hè necessariu di pagà un risquatu di 118 mila dolares.

Parenti chjamà a pulizzia. Quandu mi circà à a casa hè stata trova un saccu terribbili: in u sotteraghju u corpu senza vita di Johnbenet, impannillatu in una manta. L'ecunomicu hà truvatu chì a zitella hè stata fatta cù quarchi pisanti nantu à a testa, è dopu strangled.

L'assassiniu di Johnbenet ùn hè statu solu solu. Per un bellu pezzu, i membri di a famiglia di Ramsey eranu sospettati, è a polizia anu sullivata. Per esempiu, durante l'esame di scrittura, a mamma di Johnbenet cambiò deliberatamenti a scrittura per questa raggiuni. E parenti ritenenu chì, prima di u lettu, fù striata da a zitella è dissintò u capelli, ancu chì Johnbenet fù truvatu in un vestitu festiu è cù un capelli trenu. Allura li mintiri? E pirchì?

In u 2008, i suspetti da i genitori anu cedeu dopu chì l'analisi di l'ADN revelò chì u sangue in a robba di Johnbenet ùn hè micca di parte di i membri di a famiglia Ramsey. I investigatori cuminciaru a cunzidirari quantunqua a versione chì l'assassinu era una persona straniera chì avia induratu a casa.

A stu puntu, u criminali ùn hè micca truvatu. In u 2016, i Stati Uniti filmavanu a film "Questu chì hè statu a morte di Johnbenet?" In questu, l'attrice in nomi di a chjesa assassina dice:

"Sugnu era una missu Miss Colorado. À questu Natale sò 26 anni, ma per tuttu, aghju sempre sei "

Mikaela MakArivi, finalista di u concerti di bellezza irlandese "Rose Tarley"

A reina bellezza irlandese di 27 anni hè statu uccisu durante a so luna di miele à l'isula di Mauritius 12 giorni dopu a so sposa.

Mikaela era un maestru di Gaelic è un finalista di u concerti di bellezza irlandese "Rose Tarley". A fine di u 2010, a zitella spusò cù l'atleta John McArivie. Duranti a luna di miele, i figlioli in Maurizio. À a sera di u 10 di ghjennaghju, ci cangiamu in u restu di u so hotel. Mikaela forsi avanti, dicendu à u so maritu chì ella cullà nantu à a stanza per una bar di cicculata. Dopu una longa assicuta di a so mòglia, Ghjuvanni s'arrizzò seguita è truvò una vista terribili: u corpu di vita di Mikaela stà in u bagnu.

Di sospetta di murder, i persone di u locu eranu detriti. Sicondu l'investigatori, vulianu robbà un nùmmaru, ma di colpu, appena Mikaela impedì e so piani, è in u sustegnu a so stranglina. In ogni casu, per a mancanza di evidenza, i sospettati fubbe acquistatu. Per via di cunsiquenza, nimu hà statu punitu per a morte di una donna nova è bella.

Anya Mezina, "Miss Temnikov-2006"

À a mità di l'anni 2000, Mordovia hè scuncevule da a successione di morte mistiche di i ghjudiziati di a ghjuvintà bellezza. U 25 di nuvembre di u 2005, sottu circunstanze misteriosa, Maria Malanchina fu ammazzata, "Miss Ardatov-2004". 12 di ghjugnu di u 2006 hè stata brutalment assassinata "Miss Style" di 16 anni di età, Sveta Kruchinkina, chì era nativa d'Ardatov (a so killer era truvata 6 anni dopu).

Svetlana Kruchinkina

Un mese prima di a morte di Sveta, u 15 di maiu, 15 anni Anya Mezina, u vincitore di u Concorsu Miss Temnikov, fù uccisu. U corpu mutilatu di a zitella hè stata trova in un ravine à 200 metri da a so casa. L'ecunomicu hà dettenu ch'ella era infatti 20 cumbuglielli cù qualcosa scusa (questa puderia esse una pinninca o un file ungliu). Dopu à l'assassiniu, Anya era sempre vivu per 10 ore ... Ma quandu era truvata, hà digià morta da a perdita di sangue è l'ipotermia. Ani, l'oru di oru anu stampatu senza tocca, ma u so borsu scumpareru, in quale ùn era nunda di valore, fora di a suspensione da a dorale, u premiu per u primu locu in u concorsu di bellezza, in a quale hà participatu solu duie settimani. À questu concorsu, a zitella preparava cun primura: hà sceltu a vistita è a so ghjuvellu durante un longu tempu, hà amparatu un sciccareddu musicale, una ...

L'assassiniu di Ani ùn hè statu ancu risulatu. Trè versioni foru cunsiderate: rottu, a vendetta di unu di i cuncurrenti in un concorsu di bellezza è una disputa, chì diventenu in una lotta. Nimu ha statu cunfirmatu. Ci hè un suspittu chì a zitella hè stata involucrita in l'assassiniu - in a manu u mùartu pozzu spuntà un ghjornu di longu capelli.