Avicinamentu in cani

L'avvelenamentu in i cani hè un prublema chì a maggiorità di i prupietari d'animali face più prestu o dopu. Caminate, i carcassuni spessu reticienti qualcuni di u pianu - l'osse, i rossi di i pesti mortus, i rosi è cusì. Per quessa, hè assai impurtante di disaccustomu u cane in tempu, perchè altrimente l'amelence di l'avvilingu aumenta assai. Inoltre, ancu s'ellu hè a vostra mascota hè bè razza è micca utilizata per cullà tutte ciò chì vene da ellu, nimu ùn hè immune da l'avvilingà, per quessa hè impurtante perchè u pruprietariu per sapè cumu aiutà à u cane cun avvelenamentu.

Cause è sintomi d'avvilanamentu in cani

Tuttu avvilinamentu pò esse divisu in dui gruppi. L'avvilanamentu alimentariu in i cani sò quandu i tosini poisonous intrinu in l'esòfuru di un animali. In quantu à l'avvilanamentu alimentariu, si sorgienu per culpa di piccati d'insetti, ingresse di varii sustanzi tossicali in u sistema respiratorju, u capeddu è a pelle di l'animali.

I sintumu di avvilinamentu in i cani sò diffirenti, tutta di quantu a vostra petite hè stata avviluela. Inoltre, ci sò qualchi signa chjarlusa di qualunqui avicinamentu - vòmitu, diarrea, cunvulsioni, debbulizza, babbu, un statu assai depressu o eccitatu. Sti sintomi sò fermamente agravati è se u tempu ùn hè micca presu, a morte di l'animali pò esse occanu in u prublema 5-7 ora.

Prima pirsunali per avvilinà in cani

Se avete diagnosticatu avvilinatu in u to ghjacaru, prima di tuttu pudete fà tuttu ciò chì ponu impedisce a sustinzione tòxica da entra à u corpu. Per esempiu, cù piccati d'insetti, hè necessariu di usà u fretu (appricà u ghiacciu o fate un compressu frettu). Questu conduce à u fattu chì l'estretuchju di i vini sanguini saranu, è a sustanza venenosa ùn cessarà di sparà. Se a vostra petite hè mossitatu da una serpente, sguassà immediatamente u poison da a ferita, è cercate l'aiutu medica.

L'assistenza à u cane in casu d'avvilimentu si deve esse messu senza esse. In l'eventu chì i chimichi o qualsiasi altri sustanzi tossicali sò quì nantu à a pelle o capelli di l'animali, u primu averete bisognu à piglià l'animali à un locu ben ventilatu. Sì u cane hè inalatu cù un paru di gasoline o turpentina, hè prubabile chì i convuluzione è u vòmitru cumincianu. Pi vomità in l'animali hè abbundante è e toxine hà sguassatu rapidamenti, hè necessariu di furzà u cane per tberu l'oliu vegetale o l'acqua di u mari. Dopu à una meza ora, dà l'animali un laxattivu.

Avà sapè cumu aiutà u ghjornu cun avvelenatu. Demu un novu darà un algoritmu di azzioni in una forma urdinata:

Hè assai impurtante di induve u vòmitu in u tempu, è pudete fà micca solu cù l'aiutu di i prudutti citatichi (oliu, acqua di u salinu), ma ancu cù i mediate veterinari. Sì ùn avete micca à l'indirizzu, utilizate e seguenti strumenti:

Di sicuru, u ghjinuu ùn vole micca vuluntà di piglià tali rimediu, perchè avete bisognu à vende a suluzione in a so bocca cun una zucca.

Ciò chì dà u cane per avvilinà? Doppu l'inducazzioni di vomiting, l'animali hà da piglià unu di l'asferenti - carbugnu activatu, argilla bianca, bianca d'ova o magnesia bruciata. A scola sussegwenti à aiutà i cani da avicinamenti sò da esse lavurati gastricu. Per fà questu, avete da fà un animali un enema.

Da alimentà un cane dopu à avvilinassi?

Dà l'animali un caldo di viteddu cù l'aghjunzione di risu, è in nisun casu ùn mancanu micca i prudutti di latti.

Ogni misura hè stata rapida, in una ora. Sì l'animali ùn si ponu più fàciule, sceglite per cuntattà u veterinariu quantu pronta, perchè hè nantu à a salute è a vita di a vostra mascu.