Ananda Temple


L'Ananda Temple in Bagan hè unu di i attraziati più visitati in Myanmar . Hè cunsideratu ancu u megliu cunsirvatu, perchè Era sempre sottu u patronatore di l'autorità lucali. Ancu dopu un forte terramotu in u 1975, hè stata tutalizzata da i sforzi di a sangha, cum'è u locu più sacru in Myanmar . U tempiu hè chjamatu dopu à u discepulu amatu di Shakyamuni Ananda Buddha è simbulizeghja a grande saviezza di Bouddha.

Ciò chì vede?

L'Ananda Temple in Bagan (Pagan) hè custruitu in a forma di una crosta cù quattru portali religiosi chì sò dirigiti à l'estremità di u mondu è u monasteru di u bricku principale in u centru. A durata da una parete à l'altru hè 88 metri, l'altitudine di i palori religiosi hè 51 metri. In u muru perimetru cadunu sò custruiti, ogni 182 m in longu, sopra à e parete sò 17 pagodas, ognuna à 50 metri d'altura. In a parte principale di u tèmpiu, in u centru sò quattru statue di Budda di 10 metri d'altitudine, sò fatti di teca è cuparti di foglia d'oru. Innota chì l'acchianava avvicinà i Budde, più saranu cura.

In generale, nantu à quattru porti di u tempiu sò situati più di un centu stature buddista. In a parti occidentali di u tèmpiu in u santuariu hè una statua di u Re Kiyansita - u fundatore di u tempiu è e dui foglie di i pedi di Budda à u pedestal. Sicondu a legenda, Re Kiyansita hà urdinatu un prughjettu di u tempore di ottu monacu chì stanu nant'à e caverne di Nandamula in l'Himalaia, quandu u prughjettu era cumplimentata, Kiyansita hà urdinatu per a morte di i monaci è l'intruducianu à u territoriu di u tèmpiu in modu chì u mondu mai vedi mai più bella chì questu custruitu. Ma i stòrici ùn anu micca truvatu cunferma di sta legenda, probabbilmente era inventata dopu a custruzzione di u tempiu per atraientu i turisti.

U territoriu di u tempiu hè l'unicu survivente dopu à u monicu di terrechju Ananda-Oka-Kuong (Ananda-Ok-Kyaung). Un miraculu architettonicu di u tempu, hè u sistema di ventilazione è illuminazione di u tempiu. I nichji internu in i mura sò fatti cù a finità di riduce l'ecu in un spaziu enormu. U corridore internu di u tempiu di Ananda hè stata custruita per i monumenti, u centru era u passaghju per a princesa, i prìncipi è i neputi di u rè, u pianu era custruitu per i cumunità. I sirvuti sò disposti in una tale manera chì in ogni parte di u tempiu, induve stati grandi stati di u Buda stand, a luce accupa à a stesa di a statua. Ogni annu per una luna piena in u mese di Piatò, migliori di peregrino aghjunghjenu in u tèmpiu per celebrà u festival di temu di trè ghjorni.

Grazie à u fattu chì in u tèmpiu Ananda, prima di a ricustruzzione, ùn ci era micca staircasi chì anu purtatu à a parti suprema di a chjesa, i quadri religiosi eranu cunservati nantu à i muri. In i mura chì sò sottu, tuttu u pittura hè borrada per mezu di miglii di tocchi di peregrinu. Nantu à i pezzi ceramichi chì circundanu u pedestalu di u tempiu, hè ridutta di un regimentu di guerrieri di u diu Maria, chì marchja nantu à parechji animali à u Budditu. Elefanti, tigri, cavalli, liuni, muntagni di mari, cerva, grandi pani e un camellu sò ripprispettati quì. Se vai in u templeu da u sudu à u nordu, pudete vede l'istoria chì u regimentu hè statu scunfittu.

Cumu ghjunghje?

U sicondu più grande (dopu à Damayinji ) in Pagan pò esse acquistatu cù trasportu pùblicu : in busu da Mandalay , chì abandone ogni dui ore, à 8-00, 10-00, 12.00 è 14-00. Da Yangon, ci hè un autobus di notte diretta à u 18-00 è 20-00. Inoltre hè un autobus di a manica di u Lago Inle à 7-00.