Yandon


A Dinastia Joseon (1392-1897) hè u periodu più interessante in a storia coreana. Pudete sapere in quellu nantu à visitare numerosi musei in Corea di Corè . E puderebbe fà vultà in u paese folklore di Yandon, chì in u 2010 hè stata cumpresa in a lista di l'UNESCO cum'è unu di i siti di u Patrimoniu World.

Cumu si u paese di Yandon?

A storia di questu locu data di a fine di u 15 seculu. Allora un famosu scientist named Son So, chì era di u Genu Figliolu, hà primu visitatu u vallée è cariu accussì amatu cù a so bellezza chì hà decisu di stallà quì. Custruìu una casa grande per ellu stessu induve si purtò u so clan. Dopu à a figliola di u Son So maritata unu di i rappresentanti di a dinastia Li, a so famiglia hè ancu trasfiruta à Yandon, avendu custruitu una seconda mansioni. Dopu un pagliu sanu era custruitu annantu à sti dui caserne, chì si compone di casi residenziale per tutti i so parenti è i servitori, pavellioni per u restu è l'scoli, l'edificazioni agriculi.

Un fattu notevale da a storia di u paese hè chì assai famiglie è talentu di quelli tempi erani da esse cumu stati. Stòrici cridinu veramente chì u mutivu di questu hè a locu unica di u paese, chì era specificatu cuncepitu cum'è i canonichi di l'antichi ensenyini di feng shui.

Chì ghjè interessante nantu à u stabilimentu?

Un tour per u paese di Yandong hè un bon modu per acquistà cù a storia di a Corea antica. Invece di passene per i musei bundannati, i turisti vennu à un paese di folklore in l'aria aperta. Hè cunsideratu u più prisutti ind'è altri settuli di a Dinastia Joseon. Ci sò parechje posti interessanti è caratteristiche:

  1. Architettura. Hè rapprisintatu di più di 160 case. I monumenti più impurtanti sò Hyundan, Kwangajong è Muchhdoman. Tutti l'abbinimenti di u paese sò cunnessi cù boni cami, camini è pareti di pietra. I casi di e nobili hè cumplicatu di e raccoli è sò nantu à a razza, è i semplici sò e teatri di palla è sò situati à u pedi di u monte.
  2. Sanctuaries. I ghjente chì abitava quì cuntese l'insignamentu di Confucius. Sicondu l'ellu era assai impurtante per observà l'etiquette morale è a venerazione di i genitori. Grazie à questu, un sistema patrimonial emerge: persone nobili cù u stessu nomu crescenu in u territoriu di u paese. Tutti sò pertendu per u duminiu di Yanban (nobili). Finu a ora, parechji santuariu confucianonu anu survivatu.
  3. Centro culturale. Hè situatu davanti à l'ingressu di u paese. In queste puderete scopre tutte l'infurmazione nantu à a storia di u paese, cunzidira l'esposizione d'artefacturi valuables, intervene in una di e classi maestri cunsacrati à i temi di a cultura coreana tradiziunale .

Excursioni

Sicondu Yandon, infatti, hè un museu enormu, visite megliu cù una visita. Questu avete aiutu à ùn mancà i più interessanti è, in più, per amparà e dettu, senza chì u caminu di u museu di u paese ùn serà solu una cuntenuta boring. I Excursii sò purtati in coreanu, japonese è in inglese. Audioguide pò esse utilizatu libera.

Yandong hè un attore turisticu pupulari, è a cità di Gyeongju , induve hè stata situata, hà appruduciutu parechji rotuleti cù u paese:

In u 1993, u paese era ancu visitatu da u Prince Charles. Dopu da questu, hè diventatu ancu più populari trà i visitori straneri chì venenu à a Corea del Sud .

Hè ancu interessante chì u paese hè abitata. Quì puderebbe scuntate oghje indigenei (in particulare anziani), apprezzà a so cultura distinta, per vede animali, ghjardini naturali. Yandon hè un patrimoniu veru è culturale di Corea.

Attribuzione di visità u paese

Frà l'infurmazioni chì sò utile pour i turisti, avemu nutatu:

Cumu ghjunghje?

Pudete riceve à u paese in autobus. Per fà quì, primu ghjunghje à truvà à Gyeongju City (4 ori di in Seoul), è seguità unu di Rutes 200, 201 o 208 in Gyeongju Terminal di Intercity. A vostra perspettiva hè Yandon Meil. Fighjate l'autobus, avete da passà 1 km versu u paese.